...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Download >> Programy


Character Converter

Autor: Inobia
Strona: (odwiedź stronę)

Licencja: Freeware
Wersja: 2.04
Język: Angielski
Rozmiar: 1 MB
Informacje dodatkowe:
Nie wymaga instalacji

DOWNLOAD


Character Converter 2k/XP to VX jest to łatwy w obsłudze programik służący do (co już sama nazwa podpowiada) konwertowania grafik postaci z wersji 2000/2003/XP do VX. Nie jest to jakaś nadzwyczajna aplikacja, gdyż to samo można zrobić w łatwy sposób i bez takiej zabawki. No ale dla osób nadzwyczaj leniwych (lub całkowicie zielonych w kwestii grafiki) jest to świetne rozwiązanie. Warto wiedzieć o jednej opcji konwersji z XP do VX. Mianowicie mamy do wyboru, który fragment animacji ma zostać pominięty. Jak wiadomo, wersje 2000/2003 oraz VX używają potrójnej animacji charactersów, podczas gdy XP zaopatrzony jest w cztery, tak więc wycięcie jednej jest w tym momencie konieczne.

    Najważniejsze cechy programu:
  • Możliwość konwersji aż z 3 wersji Rpg Makerów
  • Prosty interface
  • Pliki zapisują się w tym samym miejscu co oryginał
  • Bardzo dobrze współgra z systemem Windows (niezależnie od wersji)
W zestawie program (język angielski), oraz instrukcja obsługi programu (również w języku angielskim). Jednak interface programu jest tak prosty i domyślny, że raczej zaglądanie do instrukcji nie będzie tutaj konieczne.

Główne okno programu, bardziej przypomina kreatora, pytającego się użytkownika krok po kroku co chce wykonać, niżeli program w którym się pracuje.
Po wybraniu jakiejkolwiek opcji, w programie ukażą się kolejne kroki do wykonania, aby zgromadzić informacje (co przekonwertować i na co). Po tym wszystkim, uzyskamy gotowe materiały.


Tekst: Krisuroku
email: krisuroku@op.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024