...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker Polska >> Download >> Zasoby

Zasoby



Nazwa Opis

~ RPG Maker MV ~

Animations Zasoby do tworzenia animacji walki
Characters (Postacie) Animacje bohaterów, przedmiotów
Enemies (Przeciwnicy) Grafika przeciwników podczas walki (enemies & sv_enemies)
Faces (Twarze) Grafika twarzy postaci
SV Actors Animacja bohaterów podczas walki w opcji bocznej.
System (Icons) Ikony przedmiotów oraz umiejętności
System (Weapons) Grafika animacji broni podczas walki
System (Window) Grafika odpowiadająca za okienka w grze
Tilesets Kafelki, elementy z których można zrobić mapy
Titles (ekran tytułowy) Zasoby odpowiadające za grafikę ekranu tytułowego (title1 i title2)
Full pack Pełny zestaw grafik w konkretnym stylu

~ RPG Maker VX Ace ~

Battlebacks Tło podczas walki
Animations Zasoby do tworzenia animacji walki
Battlers Grafiki bohaterów i przeciwników podczas walki
Characters Bohater, zdarzenia i przedmioty na mapie
Faces Grafiki twarzy postaci
Parallaxes Panoramy oraz tła
System
(Balloon)
Dymki, chmurki ukazujące się nad postaciami
System
(Battle Floor)
Grafika podłoża walki
System
(Battle Start)
Grafika rozpoczęcia walki
System
(Game Over)
Grafika ukazująca ekran końca gry
System
(Iconset)
Ikony przedmiotów oraz umiejętności
System
(Messageback)
Grafika okna wiadomości
System
(Shadow)
Grafika odpowiadająca za cienie postaci
System
(Tiles)
Kafelki, elementy z których można zrobić mapy
System
(Title)
Ekran tytułowy, na rozpoczęcie gry
System
(Window)
Grafika odpowiadająca za okienka w grze
Full pack Pełny zestaw grafik w konkretnym stylu

~ RPG Maker VX ~

Animations Zasoby do tworzenia animacji walki
Battlers Grafiki bohaterów i przeciwników podczas walki
Characters Bohater, zdarzenia i przedmioty na mapie
Faces Grafiki twarzy postaci
Parallaxes Panoramy oraz tła
System
(Balloon)
Dymki, chmurki ukazujące się nad postaciami
System
(Battle Floor)
Grafika podłoża walki
System
(Battle Start)
Grafika rozpoczęcia walki
System
(Game Over)
Grafika ukazująca ekran końca gry
System
(Iconset)
Ikony przedmiotów oraz umiejętności
System
(Messageback)
Grafika okna wiadomości
System
(Shadow)
Grafika odpowiadająca za cienie postaci
System
(Tiles)
Kafelki, elementy z których można zrobić mapy
System
(Title)
Ekran tytułowy, na rozpoczęcie gry
System
(Window)
Grafika odpowiadająca za okienka w grze
Full pack Pełny zestaw grafik w konkretnym stylu

~ RPG Maker XP ~

Animations Animacje walki
AutoTiles Kafelki samotwórcze, elementy mapy
Battlebacks Grafika odpowiadająca za tło walki
Battlers Bohaterowie i przeciwnicy podczas walki
Characters Grafika postaci oraz przedmiotów na mapie
Fogs Grafka odpowiadająca za mgłę
Game Over Ekran końca gry
Icons Ikony przedmiotów, umiejętności
Panoramas Panoramy oraz tła na mapę
Tilesety Kafelki, elementy do tworzenia mapy
Title Ekran tytułowy, grafika rozpoczynająca grę
Transitions Grafika odpowiadająca za przejścia
Windowskins Grafika odpowiadająca za okienka w grze
Full pack Pełny zestaw grafik w konkretnym stylu

~ RPG Maker 2000 & ME ~


Backdrop Tło podczas walki
Battle Grafika animacji walki
Battle 2 Grafika animacji walki (większe rozmiary)
Battlecharset Animacja bohatera podczas walki
Battleweapon Grafika animacji broni podczas walki
Charset Animacja postaci i przedmiotów na mapę
Chipset Kafelki, elementy z których tworzy się mapy
Faceset Grafika odpowiadająca za twarz bohatera
Gameover Ekran końca gry
Monster Potwory i przeciwnicy podczas walki
Panorama Panoramy oraz tła na mapę
System Grafika okna gry
Title Ekran tytułowy gry
Full pack Pełny zestaw grafik w konkretnym stylu

~ RPG Maker 95 ~

Animation Grafika przeznaczona na animacje walki.
Backdrop Grafika odpowiadająca za tła walki.
Chara Animacja postaci oraz przedmiotów na mapę
MChip Kafelki, elementy mapy
Monster Potwory i przeciwnicy podczas walki
Full pack Pełny zestaw grafik w konkretnym stylu


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024