...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 42 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Czyściec
Scenariusz 67
Gatunek: Horror

Od Autora:
Jest to mój jeden z licznych scenariuszy, jakie kiedyś napisałem, do stworzenia moich gier. Jako, że jest to jedna z moich pierwszych prac zwracam się o wyrozumiałość co do samej treści. Starałem się nie modyfikować tekstu, z powodu sentymentu, jakim darze moje stare prace. Są one dla mnie pewnego rodzaju powrotem do przeszłości i wspomnieniem jak było za dawnych lat

~ Rozdział 1 ~

Bohater budzi się w ciemnym obudowanym pomieszczeniu w formacie 3 na 3. Odczuwa ogromny ból głowy z nieznanych mu przyczyn i rozpoczyna walkę o swoje życie. Dowiaduje się że jest w zamknięciu i z każdą sekundą brakuje mu tchu.Przeszukując swoje kieszenie, odnajduje pudełko z zapałkami i usiłuje odpalić jedną z nich.

Płomień szybko gaśnie więc ma mało czasu, aby odnaleźć wyjście z tarapatów. Pod swoimi nogami, spostrzega, że jest przymocowana łopata. Wykorzystuje ją do zniszczenia drewnianej obudowy i rozpoczyna gonitwę z czasem i kopie w głąb ziemi. Powietrza jest coraz mniej i nagle bohater mdleje.


~ Rozdział 2 ~

Bohater budzi się w łóżku swojego domu o północy. Słyszy odgłosy skrzypiących drzwi oraz stukania o drewnianą posadzkę. Chodząc po domu, odczuwa niepokój i wydaje mu się, że widzi małą dziewczynkę. Śmiech, płacz, niewyraźne przekazy. Podąża za tajemniczą postacią. Gdy ona wchodzi do pokoju widzi błysk strzałów i krzyk kobiety, która została zamordowana.

Bohater rozpoczyna ucieczkę po domu i ucieka do góry domostwa. Ukrywając się pod łóżkiem, słyszy pukanie do drzwi, gdy dźwięk starych zawiasów przy ich otwieraniu. Słysząc kroki nasilające się w jego kierunku, następuje przeładowanie broni i strzał.


~ Rozdział 3 (Bez ruchu bohatera) ~

Wspomnienia (czarno biały ekran). Widać na nim mężczyznę, który posiada żonę i córkę. W piękny słoneczny dzień spotyka się w ukryciu z inną kobietą, o czymś rozmawiają, można wyraźnie zauważyć, że jest coś nie tak.

- 10 godzin później -
W wieczór, gdy rodzina poszła już spać. Bohater bierze strzelbę i podąża do pokoju małej dziewczynki. Oddaje strzał, biegnie za wystraszoną kobietą. Udaję mu się ją schwytać i uderza ją w głowę. Wywozi do lasu i zakopuje w dębowej trumnie. KONIEC


~ WYJAŚNIENIE ~
Gracz wciela się w bohatera, który po śmierci znajduje się w czyśćcu i przeżywa na sobie, zbrodnię, którą popełnił na własnej rodzinie. W rozdziale I i rozdziale II budzi się trzykrotnie i na nowo przeżywa swoje doświadczenia, z małymi różnicami. Niestety każde zakończenie, kończy się dla niego tragicznie.


Autor: Teo
email: teorm88@gmail.com



Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024