...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Jooble.org - pomożemy ci znaleźć godną pracę (domyślne wyszukiwanie: Game Developer)


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Kompendium

Tytuł: Wolf RPG Editor - Tworzenie nowych zdarzeń.
Opracował: Rubin
Email: rubinrpg@wp.pl

Pomoc: Lin
Email: lin@rpg.int.pl

W tym kursie pokaże, jak można stworzyć nowe zdarzenie na mapie, wykorzystując konsole i polecenia zdarzeń.

TWORZENIE NOWYCH ZDARZEŃ


Mapa posiada kilka warstw, dlatego podczas pracy z mapą nieustanny elementem będzie przełączanie między warstwami.

Jednak, tutaj skupimy się na samych zdarzeniach, więc nas będzie interesować [4] Warstwa Zdarzeń. Aby rozpocząć pracę, należy przełączyć i ustawić


Wybór miejsca
Przejście na warstwę zdarzeń, można zauważyć, że na mapę obiekty (kwadraciki) odpowiedzialne za zdarzenia, stały się bardziej podświetlone i mapa w całości jest w jednolitym kolorze.



Prawy przycisk myszy uruchomi menu kontekstowe, zawierające opcje odnośnie zdarzeń. Zaś podwójne kliknięcie w dowolny kwadrat spowoduje otwarcie okna edytora zdarzeń (bardzo dobry skrót).





Ustawienie zdarzenia
W edytorze zdarzenia, należy uzupełnić zdarzenie wedle upodobań. Można ustawić jakąś grafikę i wprowadzić proste polecenie.



Aby ustawione zdarzenie zapisać na mapie, należy nacisnąć przycisk [OK].

Zdarzenie gotowe!
Po zakończeniu edycji i zatwierdzeniu zdarzenia przy pomocy [OK], zdarzenie zostanie ustawione na mapie jako ikonka. Jeżeli zdarzenie posiada grafikę, to owy kwadrat będzie symbolizował wybraną grafikę. Należy pamiętać, że ten kafelek odpowiada za początkową lokalizację tego zdarzenia na tej mapie.