...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 25 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Jooble.org - pomożemy ci znaleźć godną pracę (domyślne wyszukiwanie: Game Developer)


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Kompendium

Tytuł: Wolf RPG Editor - Opcje zdarzenia.
Opracował: Rubin
Email: rubinrpg@wp.pl

Pomoc: Lin
Email: lin@rpg.int.pl

W tym kursie, wyjaśnie opcje jakie posiada zdarzenie. Klikając PPM, można użyć kilku bardzo ważnych funkcji, które warto omówić

OPCJE ZDARZENIA


Gdy mapa jest ustawiona na warstwę zdarzeń i zostanie naciśnięty prawy przycisk myszy w dowolnym miejscu na mapie (prawy przycisk na dowolnym kwadracie w warstwie zdarzenia), program wyświetli menu kontekstowe - opcje zdarzeń. Poniżej zrzut menu kontekstowego oraz szczegółowe wyjaśnienie poszczególnych opcji.



[Szczegółowy opis pól]

Nowe zdarzenie: Opcja otwiera okno edytora zdarzeń w celu stworzenia nowego zdarzenia.

Wytnij: Przeniesienie zaznaczonego elementu do schowka i usunięcie go z mapy. Skrót [X].

Kopiuj: Kopiuje zaznaczony element do schowka. Skrót [CTRL+C].

Wklej: Umieszcza element ze schowka w wybrane miejsce. Skrót [CTRL+V].

Usuń: Usunięcie zaznaczonego elementu z mapy. Skrót [DEL]. Program nie będzie się pytał o pozwolenie, czy zatwierdzenie. Zdarzenie zostanie bezpowrotnie usunięte z mapy. Zachowaj ostrożność.

Ustaw pozycję startową: Ustawienie miejsca startowego (dla gracza).

Zapisz pozycję w bazie danych: Zapisuję pozycję ustawionej wcześniej pozycji startowej w bazie danych.