...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 10 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Kompendium

Tytuł: Wolf RPG Editor - Wybór Pliku.
Opracował: Rubin
Email: rubinrpg@wp.pl

Pomoc: Lin
Email: lin@rpg.int.pl


WYBÓR PLIKU




Jest to okno wyboru plików. Wyświetla się w następujących miejscach:
- W Edytorze zdarzeń przy dwukrotnym kliknięciu pola graficznego postaci
- W podstawowych ustawieniach gry, kliknij "Wczytaj", aby rozpocząć grafikę bohatera
- W poleceniach zdarzeń przy kliknięciu przycisku "Wczytaj" lub "Plik" w celu wyboru plików
- W Bazach danych, klikając przycisk "Plik" w Ustawieniach typu jakie pliki wybrać do załadowania

[Objaśnienia funkcji w powyższym oknie]
1. Wybór Folderu:
Wybierz folder, w którym przechowywany jest plik do załadowania. Możesz wybrać tylko foldery znajdujące się w folderze "Data".

2. Lista Plików
W tym polu wyświetlane są wszystkie pliki które znajdują się w danym folderze. Czasem są wyświetlane tylko te o określonym rozszerzeniu (np. podczas wybierania plików graficznych na liście pokazują się tylko pliki z rozszerzeniem png. jpg. jpeg i bmp. Dwukrotne kliknięcie otworzy plik w odpowiedniej aplikacji zdefiniowanej przez system Windows. Na przykład pliki MP3 można odtwarzać w programie Windows Media Player

3. Okno Podglądu
W tym onie są jest wyświetlany podgląd plików graficznych. Obrazy z przezroczystymi kolorami lub mieszanką warstw alfy nie będą wyświetlane poprawnie, ale będą poprawnie funkcjonować w trakcie gry.

Ponadto podczas wybierania grafiki postaci w edytorze zdarzeń lub podstawowych ustawieniach gry, pojawia się odwrócona ramka siatki. Pozwala to wybrać kierunek postaci i początkowy wzór animacji.

4. Filtr (rodzaj łączenia)
Używane tylko podczas wybierania grafiki postaci w edytorze zdarzeń. Działa tak samo, jak typ wyświetlania w polu "Obraz".

5. Przezroczystość
Używane tylko podczas wybierania grafiki postaci w edytorze zdarzeń. Ustaw początkową przezroczystość grafiki zdarzenia (255 jest całkowicie nieprzezroczyste, 0 jest całkowicie przezroczyste).