...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 41 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Kompendium

Tytuł: Wolf RPG Editor - Polecenie Zdarzenia: Zarządzanie Bazą Danych
Opracował: Rubin
Email: rubinrpg@wp.pl

Pomoc: Lin
Email: lin@rpg.int.pl


POLECENIE ZDARZENIA: ZADZĄDZANIE BAZĄ DANYCH


Może odczytywać wartości z każdej bazy danych lub zmieniać wartości w bazie danych użytkownika, systemowej i zmiennych.



1. Wybór bazy danych:
Wybierz jedną z trzech baz danych w której chcesz wprowadzić zmiany. 2. Ustawienie informacji z bazy:
Określ numer typu bazy danych, rodzaj i numer pola, które chcesz przetwarzać (lub odczytywać). można określać w nich zmienne, do 2000000 (normalna zmienna #0).

Jeśli określisz numer typu i zaznaczysz "Weź ilość danych" lub "Weź ilość pól", zmienna zostanie przypisana do liczby wpisów w BD / pól danych tego typu.

Możesz podać i przypisać liczby i nazwy w:
"Weź (wyraz) rodzaju", "Weź ilość danych" #, "Weź (wyraz) danych", "Weź ilość i wyraz Pola" #

Jeśli zaznaczysz: "Wskaż Nazwę"
jeśli zaznaczysz "Wskaż nazwę" nad każdym polem wejściowym, możesz odwołać się do typów baz danych / danych / pól według wskazanej nazwy. Ostrzegamy, że nie możesz odwoływać się do zmiennych ze znakami specjalnymi. (Na przykład, jeśli wprowadzisz "\ cself [5]", nie będzie wyszukiwać zawartości Common Self 5, a raczej ciąg "\ cself [5]".). Zalecamy nie używać żadnych znaków specjalnych w wprowadzaniu nazw do pól

3. Operacje do pliku CSV
Umożliwia zapisywanie danych z bazy danych do pliku CSV w trakcie gry i odczytywanie danych z pliku CSV. (Plik CSV, jest to plik danych tekstowych oddzielonych przecinkami). Możesz nawet nadpisać bazę danych użytkownika, ale jeśli wywołujesz wpisy danych przez nazwę, polecenia mogą się dziwnie zachowywać. Dzieje się tak, ponieważ istnieje połączenie między nazwami danych a numerami danych wprowadzane tylko raz na początku gry ze względu na optymalizację, więc zmiany z tego powodu nie są uwzględniane.

4. Wartość liczbowa lub miejsce docelowe postawienia (niżej)
Określ zmienną, z której chcesz odczytywać dane. Znaki +=, -+, *=, itd.. zostały objaśnione w poradniku "25. Zmień zmienną"


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024