...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 62
Wilkołak


Kiedy nasza wspaniała ekipa przechodzi przez gęsty las ciągle jest atakowana przez wilki. Kiedy są już na skraju lasu na głównego bohatera skacze olbrzymi król wilków i porządnie go gryzie. Rozpoczyna się zacięta walka z wilkami (ich królem). Kiedy już król wilków miał dostać ostateczny cios rzucił się do ucieczki przez las. Zmęczona ciągłą walką drużyna nie goni wilka, lecz odchodzi do pobliskiej wsi. Mocno raniony główny bohater udaje się do miejscowego szpitala. Po opatrzeniu ran zasypia w szpitalnym łóżku. Po obudzeniu zastaje wszystkich na nogach. Pielęgniarka opowiada mu o napaści na sklep mięsny i zabiciu czterech osób. Nasz hero od razu proponuje swoją pomoc ale pielęgniarka każe mu zostać jeszcze przynajmniej jeden dzień w szpitalu. Po kolejnym przebudzeniu nasz bohater budzi się przykuty łańcuchami do krat więziennych. Nie ma pojęcia co się stało i słyszy tylko dobiegającą z zewnątrz debatę. Kiedy dowiaduje się, że oni złapali potwora szybko się domyśla, że to on pozabijał tych ludzi. Na szczęście strażnik pozostawił klucz do łańcuchów w bliskiej odległości wiedząc, że dziki potwór nie umie korzystać z klucza. Na szczęście nasz bohater dość sprawnie operuje kluczem :) i szybko się wydostaje. Chodząc po mieście szuka dla siebie schronienia. Kiedy natrafimy do pobliskiego baru pewien staruszek nas rozpoznaje. Z góry wyczuł, że nasz hero jest wilkołakiem. Po krótkiej, lecz treściwej rozmowie staruszek daje nam receptę na pozbycie się drugiego wcielenia. Ekipa rusza z powrotem do lasu. Po przeszukaniu wszystkich dróg natrafiają na nową ścierzkę prowadzącą do nory króla wilków. Po jego pokonaniu nasz bohater otrzymuje zdolność przeistaczania się w wilkołaka. The End.


Autor: Braian
email:debraian@interia.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024