...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Marlok
Scenariusz 34 Gatunek: fantasy

Prolog
Był sobie pewien elf, dzielny wojownik, który nazwyał się Drizzt ` Do Urden. Był wspaniałym bohaterem wioski Huddentown. Nie jeden zły wojownik się go bał. Zawsze ratował biednych i sprawiał ich bogatymi. W obu rękach miał dwa miecze : Lodową Śmierć i Iskre. Nosił mitrilową złotą zbroje Śnieżke, którą otrzymał od króla wioski Bruenora za uratowanie wioski od złego wilkołaka. Lecz jego czas minął... Musiał w końcu umrzeć. Miał on jednego potomka o imieniu Marlok. Tuż przed śmiercią podarował mu dwa miecze. Lecz... co się stało ze zbroją ? Otóż pewiem zły mag Fahramir, ukradł ją mu wtedy, kiedy Drizzt chciał ją dać synowi... Marlok chce wyruszyć na poszukiwanie zbroi, lecz do jego domu wchodzą : Ekar i Eomer także elfy. Dwaj wojownicy, uczniowie Drizzta. O pare lat starsi od Marloka. Bardziej doświadczeni, gdyż Drizzt juz był zbyt stary, aby uczyć syna. Przychodzą oni ze sprawą iż król Bruenor bardzo mocno zachorował. Tron obejmuje jego syn książe Eltan. Gdy już trzej bohaterowie idą do zamku, książe opowiada im o chorobie króla, że za tym stoi zły mag i że jest tylko jeden lek, korzeń mandragory. Jest on do nabycia tylko na górze Kiwert. Lecz dla Marloka, ważniejsza jest zbroja. Marlok się wacha czy ma pomóc królowi , czy ma zdobyć Śnieżke. Była ona dla niego bardzo ważna. Lecz oczywiście pomaga Bruenorowi.

Rozdział 1

Nowy bohater ze swoja brygadą ruszają w świat, po drodze napotykają sie mrocznego elfa Winthara. Złego maga, który chcąc unicestwić drużyne, udaje się z nimi na góre, gdyż jego matka też zachorowała. Podczas wędrówki ekipa zdobywa doświadczenie. Gdy juz są blisko góry Kiwert spotykają biednego Obbola, któremu złe Gobliny zabiły syna. Chce on się na nich zemścić i wysyła ich do brudnej i śmierdzącej jaskini Kareta. Tam zabijają gobliny i potem samego króla śmierdzących stworów. Obbol jest bardzo wdzięczny drużynie i zapowiada dłużnictwo na całe życie. I nie ma nic do oddania w zamian. Bohaterowia ruszaja dalej. Są juz na górze i mają korzeń

Rozdział 2

Gdy bohaterowie spokojnie sobie wracają pojawia się mag Fahramir i zagradza drogę powrotu. Bohaterowie muszą się cofnąć i iść w inną strone. ( Po drodze jak zwykle wykonują małe zadania... ) . Nagle napotykają się na Paladyna Solo. Wskazuje im właściwą drogę, lecz nie może się przyłączyć do drużyny, ponieważ nie ma w niej miejsca. Ekipa idzie do rodzinnego miasta Ekara i Winthara. I tam obaj bohaterowie pozostają, gdyż miasto opętała choroba, ale oni nie chcą skorzystać z pomocy drużyny. Bohaterowie nagle napotykają się na dziwny list. Jest w nim napisane, gdzie mieszka Fahramir i że Paladyn Solo działa z magiem. Drużyne napada wielka chmara orków, lecz przed śmiercią uwalnia ich Kivan. Krasnolud, Łowca orków. Krasnoludowi obiła się o uszy historia Marloka i króla Bruenora. Dziwnym trafem Kivanowi przytrafiło się podobne nieszczęście. Mag Fahramir zabił rodzeństwo Kivana dlatego, ponieważ Kivan chciał rozwiązać zagadke złego maga. Wiec ruszają.

Rozdział 3

Ekipa spokojnie idzie przez pola i lasy, gdy pojawia się syn złego Fahramira, Opiu. Tuż przed śmiercia Opiu ucieka z pola walki. Drużyna dziwnym trafem znajduję się w olbrzymim labiryncie. Gdy już z niego wychodzą napotykają się na dwa Jaszczury.
Rozpoczeła się kolejna walka. Zabijają je i idą dalej.

Rozdział 4

Ida dalej i znowu napotykają sie na Paladyna Solo. Gdy już drużyna chciała zaatakować go, on im wszystko wyjaśnia. Był on szantażowany przez Fahramira : musiał ich wysłać do mista, żeby drużyne opuścili Ekar i Winthar. Fahramir groził Paladynowi, iż zabije jego rodzine i zburzy Jego miasto. Tylko Winthar mag, był w stanie zagrozić Fahramirowi.Paladyn opowiada bohaterą wszystkie złe zamiary maga takie jak zawładnięcie światem. Lecz Paladyn chce tego zabronić i
przyłącza się do drużyny.

Rozdział 5

Bohaterowie docierają do miasta Avirtas. Tam od posłańca króla dowiadują się, że król jest bardzo umierający, zostało mu kilka dni życia. Więc drużyna nie może zwlekać. Ruszają i spotykają pewnego tajemniczego pustelnika, który zna droge do siedziby Fahramira. Ekipa rusza w paszcze lwa. Gdy już są w jaskini w pułapke przygotowaną przez maga, wpada Eomer.
Nie wiadomo co się z nim dzieje. Trzej wojownicy ruszają przez ciemne i wilgotne korytarze, aż docierają do pomieszczenia, gdzie znajduje się Fahramir. Rozmowa z magiem kończy się na posłaniu orków przez maga. Po walce mag przywołuje swojego syna Opia, który ten znowu walczy z drużyną. Po śmierci mag jest zawiedziony i próbuje się zemścić. ( zakończenie wybieracie sami ) .

Epilog ( po wygranej walce )

Gdy już drużyna pokonała Fahramira, Marlok zdejmuje Śnieżke z nieżyjącego maga i bez zastanowienia ubiera ją na siebie i bohaterowie powracają do Huddentown. Drużyna w ostatniej wręcz chwili daję odtrutkę na truciznę Fahramira i król powraca do zdrowia. Marlok idzie w ślady i zostaje bohaterem miasta. Gdy już bohaterowie opuścili Marloka, on idzie do domu i kładzie zbroje na grobie ojca. Gdyż zawsze ona będzie należała do niego. Wszystko się kończy radośnie !



Autor: Twardy
email: twardyrpg@interia.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024