...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 17 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Zły czarownik 2
Scenariusz 45
Gatunek: fantasy

Prolog
Cała przygoda zaczyna się 2 lata potym , jak pokonano złego czarnoksiężnika Xara. Ty (Zax - wojownik) i twój przyjaciel (Van - czarodziej) jesteście w odbudowanym mieście Rivit. Nagle spotykacie starą znajomą Vana (Lara - kapłanka). Rozpoczyna się rozmowa o czasach szkolnych itd. Po rozmowie dziewczyna zaprosiła ich na festyn , który się niedaleko odbywa. Po namówieniu naszych bohaterów , wszyscy razem ruszyli do miasteczka Dara. Kiedy już byli na miejscu zaczynał się festyn. Nagle jeden dziadek namówił ich do stoiska z konkursami. Przy pomocy swoich zdolności naszym bohaterom udało się wygrać. Nagrodą były bilety na statek , który płynął na wyspe Kiraho. (Nasi bohaterowie nigdy nie słyszeli o takiej wyspie) Kiedy już byli na statku nasza paczka postanowiła się zdrzemnąć. Nasz bohater (Zax) jednak obudził się w środku nocy bo miał złe przeczucia co do tej wyprawy , lecz po pewnym czasie Van go uspokoił i poszli spać. Następnego dnia , gdy wyszli z kajuty Van zauważył , że niebo zaczyna się robić pochmurne. <-To dziwne. Jeszcze przed chwilą nie było żadnej chmurki , a teraz zanosi się na deszcz.> Zax , Van i jego koleżanka wrócili do swoich kajut. Chwila potym kapitan krzyczy , żeby wszyscy zajmowali swoje pozycje bo zanosi się na sztorm. Zaczęło rzucać naszymi bohaterami. Zax postanowił pomóc na statku. W tej chwili nadszedła wielka fala i zatopiła statek.
Zadania poboczne: Na festynie: Jest dużo stoisk z różnymi konkursami. Jakiś bandzior ukradł torebkę jakiejś pani. itp.

Epizod I
Nasi bohaterowie budzą się na jakiejś wyspie , lecz nigdzie nie widzą statku i Lary. Zaczynają się poszukiwania. Nagle nasi bohaterowie zaczynają odczówać jakieś drgania. Zaczeli iść do źródła tego drgania. Patrzą , a tu wielki potwór. Zaczęła się walka. Po walce Zax mówi <-Bądźmy ostrożni. Bo może być takich więcej.> Potym dalej szukacie czegoś. Znajdujecie człowieka , który mówi wam , że powie wam czego będziecie chcieli , ale w zamian chce ząb czarnego krokodyla. Zax mówi <-Taaa...Tylko gdzie można go znaleźć.> i zaczynają się nowe poszukiwania ;). Dochodzicie do pewnego miejsca i Zax mówi , że takie szukanie nie ma sensu , lecz nagle słyszą jakieś odgłosy. Okazało się , że to odgłosy bębnów z tutejszej wioski. Van pomyślał , żeby się ich spytać o wszystko. Tubylcy nie wiedzieli nic o statku i porwaniu , ale powiedzieli o krokodylu. <-Jak stara legęda głosi trzeba się udać tam gdzie są dwa krzyże.>. <-Dużo to nam nie pomogło.> powiedział Zax. Szukali tych krzyżów szukali. Pytali się o nie i pytali. Aż w końcu kiedy nasi bohaterowie chcieli się napić zauważyli w oddali 2 krzyżujące się ze sobą strumyki. <-Jest.> powiedział Van , a Zax na to <-Tak , ale gdzie jest drugi krzyż?> Po pewnym czasie Van zauważył , że dwa drzewa nad strumykiem się krzyżują. <-Jest. Jest drugi krzyż!!!> krzyknął Van. Poszli tam gdzie są krzyże i zauważyli że za nimi jest jaskinia.
Zadania poboczne: W wiosce pewna kobieta prosi cię o to żebyś zabił potwora , który dręczy jej rodzine. W wiosce jest wojownik , który przyłączy się do ciebie jeśli uleczysz jego synka (Van będzie musiał zużyć całą siłe by go uzdrowić) (Aron - wojownik).

Epizod II
Nasi bohaterowie przemierzają korytarze jaskini aż spotkali na drodze dziwną postać. Z jej opowieści wynikało że jest to goblin , ostatni z jego plemienia. Goblin powiedział , że pomoże szukać czarnego krokodyla bo dawno dawno temu on wymordował jego rodzine. Szli dalej aż skończyła się droga. Goblin powiedział , że gdzieś tutaj musi być dźwignia. (Dźwignią jest pochodnia) Idą dalej aż spotykają dziwnego skrzata. Oni wypytują się jak dojść do czarnego krokodyla. A skrzat na to <-Musicie przejść 3 odległości od pochodni do mnie w lewo i skierować się na prawą ścianę. Aby przejść nie możecie ufać oczą.> Nasza grupa policzyła ile jest kroków od pochodni do skrzata i zrobili tak , jak on kazał.(czyli powiedzmy że od pochodni do niego było 9 kroków to będzie trzeba zrobić 3*9=27 kroków w prawo i przejść przez ściane) Znaleźli się w jakimś dziwnym pomieszczeniu. Wszystko było zielone oprócz czarnego krokodyla , który spoczywał w swoim legowisku. <-No wreszcie.> powiedział Zax z ulgą. <-Teraz trzeba mu wyrwać zęba> Krokodyl obudził się i zaczęła się walka. Po jego pokonaniu goblin zaczął się śmiać <-Hahaha...Wkońcu go zabiłem tera zabije was>. Po pokonaniu go nasza dróżyna wyrywa ząb krokodylowi i ucieka z jaskini , lecz droge zagrodził im skrzat , który okazał się być strażnikiem krokodyla <-Jak mogliście to zrobić!? Jak mogliście zabić świętego krokodyla!? Musicie to przypłacić życiem!!!> Po tej walce nasi bohaterowie opószczają jaskinie i kierują się do tajemniczego człowieka.
Zadania poboczne: ---

Epizod III
Kiedy już znaleźli go dali mu ząb i wypytali się o wszystko , a on na to <-To czego szukacie znajdziecie na tamtej górze.> Zaprowadził ich tam i zostawił. Nasi bohaterowie szli , szli aż doszli do dziwnego pomieszczenia. To miejsce bardziej przypominało pracownie niż jaskinie. Nagle wyszedł ku nim pewien człowiek...Nasi bohaterowie rozpoznali go to był ten człowiek , którego 2 lata temu pokonali w magicznej fortecy...Już mieli go atakować aż ten powiedział im , że jeśli spróbują coś mu zrobić to zabije ich koleżanke...patrzą , a tam Lara...zaczęła się rozmowa o tym , jak ostatnio pokrzyżowali mu plany , a później o tym , jak udało mu się ich wyrolować. Okazało się , że tajemniczy człowiek przy stoisku z konkursami , kapitan i ten człowiek który chciał od nich ząb czarnego krokodyla to jedna osoba...to Xar. Później im powiedział , żeby przynieśli mu święty kamień z góry Urk , bo inaczej to zabije ich koleżanke. W tym momencie zauważyli uwięzionego Blada. Xar powiedział , że Blade im pomoże i że będzie ich cały czas obserwował. (Blade - łowca) Idziecie na góre Urk.
Zadania poboczne: ---

Epizod IV
Nasza dróżyna chodzi po górach. Kiedy już wejdą na szczyt góry wchodzą do jaskini. Tutaj będzie jakiś labirynt,płapki itd. Kiedy już to przejdą spotykają przed wejściem 2 strażników. Po ich pokonaniu naasza dróżyna wchodzi i znajduje władce Urków. On im mówi , że będą mogli zabrać kamień jeśli go pokonają. Po jego pokonaniu biorą kamień (w tym momencie zaczyna się walić jaskinia) i wychodzą , lecz wyjście zostało zasypane dlatego muszą znaleźć inną droge ucieczki mają na to ileś czasu (powiedzmy że 30 sec.) Kiedy już wychodzą wracają do Xara... Kiedy już są na miejscu Xar cieszy się , że nic nie wykombinowaliśmy i prosi o kamień...Zax na to <-Najpierw Lara> Po wymianie Xar głupio się śmieje i więzi wszystkich za pomocą czarów. Jakiś czas późnij gdy czarownikowi udało się sporządzić miksture z tych składników co mu daliśmy , Xar wypił miksture... i zmienił się w gigantyczną bestię. Uwolnił ich i zaatakował... jednak naszym bohaterą nie udało się pokonać go. Tera jest scenka , jak Xar rozmawia z Zaxem. Rozmawiają o tym , jak to miło się zemścić...Wtedy Xar miał dobić Zaxa , ale ten przypomniawszy sobie ile ten potwór zrobił zła i ile zrobi , wykonał unik. Wtedy przypomniał sobie to czego uczył go Jacky. Rozwścieczony Zax i reszta dróżyny ponownie atakują potwora. Tym razem szanse się odwróciły. Zax dobił Xara i wszystko wróciło do normy.
Zadania poboczne: ---

Koniec części II


Autor: Lukim
email: lukimmail@poczta.onet.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024