...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 45 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Katuna
Scenariusz 47
Gatunek: fantasy

Jest rok 1373, światem rządzi pokuj. Rasa ludzi żyje w spokoju i w pełnej harmoni z innymi rasami. Całkowity brak zła na planiecie sprawia, że ludzie żyją tu jak w raju. Kradzierze, morderstwa, gwałty są jusz zjawiskiem niespotykanym. Władcą archipelagu Katuna jest krul Katito który jest niesamowicie rozważnym i mądrym władcą a w trudnych chwilach pomaga mu podjąć decyzje zaufany mag Antezjusz. Nikt nie wiedział gdzie zagineło zło oprucz starego Antezjusza. Był jeszcze małym chłopcem i miał tylko ojca i brata kiedy na świat zaatakowała armia rycerzy ciemności. Żadne krulestwo nie mogło pokonać potężnej armi zniszczenia asz nieprzyjacielskie wojska dotarły do archipelagu. Ojciec Anteziusza wraz z jego starszym bratem wyszli na spotkanie armi zniszczenia. Po morderczym starciu dobra ze złem zło zostało pokonane ale ojciec Antezjusza wiedział ,że zło może się odrodzić z dusz poległych żołnierzy, więc wyruszył na górę Atis na której spoczywała starożytna zbroja stwurców świata o niezwykłej mocy. Po przejściu wielu prub udało mu się przywdziać świętą zbroie i zamknąc w niej dusze złych żołnierzy a wraz z nimi całe zło. Po śmierci ojciec został pochowany wraz ze zbroią w nikomu nieznanym miejscu.
Kiedy Antezjusz wyruszył na spotkanie z władcami inny ras dowiedział się ,że w zamku dzieją się dziwne żeczy. Jak najszybciej mugł wyruszył do ojczystej krainy. Przechodząc przez miasto widział jak żołnierze krula biorą ludzi do wojska. Kiedy wszedł do komnaty krula nie mugł uwierzyć własnym oczom. Krul miał na sobie świętą zbroie w której niegdyś chodził jego ojciec. Antezjusz namawiał Katita aby zdjoł zbroie i kazał ją gdzieś schować aby niekt jej nie znalazł. Ale tym razem krul nie posłuchał się swojego doradcy, czuł ,że zbroia dodaje mu siły ,a tak naprawde dusze legionu zniszczenia przejmowały nad nim kontrole. Po paru dniach słowa Antezjusza zaczeły denerwować krula i kazał go wygnać. Osamotniony mag zamieszkał daleko od swego państwa i powoli przestały go interesować losy świata, lecz pewnego dnia gdy spacerował po lesie znalazł rannego wojownika. Użył swojej mocy aby go wyleczyć a ten opowiedział mu o wojnie wywołanej przez władce Katuny. Antezjusz wiedział ,żę jest jusz za stary aby stanąć do walki ze swoim byłym przyjacielem, wiec oddał załą swoią moc wojownikowi którego spotkał który miał na imie Jack. Po tej ceremoni Jack przyżekł staruszkowi ,że go nie zawiedzie a stary Antezjusz dołączył do martwych.
Mam nadziej że ktoś to wykorzysta bo jakoś długo to pisałem:)


Autor: Braian
email: debraian@interia.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024