...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 23 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Evil Day
Scenariusz 54
Gatunek: fantasy

W pewnej wiosce na zachodzie krainy Deryteus, miszkał chłopiec o imieniu Kain. Życie w tej krainie było spokojne chociarz miała ona straszliwą przeszłość. Pewnego dnia na wioske zaatakowała grupa potworów. Matka wsadziła Kaina na łudkę i odepchneła, chwile potem 7 letni chłopiec widział jej śmierć. Siedzącego przy brzegu płaczącego Kaina zuważył pewienm mężczyzna w podeszłym wieku. Po wysłuchaniu histori chłopca Tyrius postanowił się nim zaopiekować. Kain chciał za wszelką cene zemścić się na zabujcach swojej matki, a widzący to opiekun postanowił nauczyć go sztuk walki. Podczas pewnego treningu Kain spadł ze skały i doznał ciężkich obrażeń. Chłopiec był w bardzo ciężkim stanie, a zrozpaczony Tyrius który bardzo pokochał Kaina postanowił oddać mu trochę swojej krwi. Ból szybko przeminoł a młody Kain zaczął szybko rosnąć w siłe. Tyrius widząc jak wielkie postępy zaczął robić jego syn postanowił wysłać go do Zakonu Magicznych Wojowników. Zakon znajdował się na niewielkiej wyspie oddzielonej od stalego londu duzą odlegloscią. Kain szybko przeszedł prube mocy i zostal rekrutem. Poznaje nowych ludzi, uczy sie nowych technik. Poznaje Sarę. Pewnego razu idąc na trening słyszy rozmwę Dwóch członkow wielkiej rady, o chordzie pustaszacej ziemię. Dzien puzniej zaczynają znikać wojownicy zakonu. Nikt nie może nic poradzic. Przy leczeniu ran Kain idzie oddać krew. Osoba której ją oddał szybko pouczuła sie lepiej. Wzięto chłopca przed wielką rade. Okazalo sie ,że posiada on nie tylko czysta krew magicznych wojownikow, ale krew Staroąytnych Wojowników, którą oprucz niego w zakonie posiadał tylko Mistrz zakonu Wektrol. Po zniknięciu kolejnych wojowników w tym Sary, Wielka Rada postanawia wybrać osobę która sprubuje odnalesc zaginionych wojownikow i uda sie do świetlanej Wierzy. Kain po utracie kolejnej bliskiej osoby postanawia udać sie w tą podruż. Dostaje pozwolenie. Wielka rada w obawie o zdrowie wyjatkowego rekruta postanawia wyslac za nim Nurisa, bardzo silnego rycerza o czystej krwi. 1)W pierwszym miescie Kain zostaje zaczepiony przez pewnego złodziejaszka którego powala, widzacy to jakis czlowiek szybko odchodzi. Podczas wizyty w barze Kain jest proszony na pietro. Tam zostaje zaatakowany przez 4 trupuw. Po pokonaniu słabych przeciwnikow przeszukuje ich pokoje znajduje list w tajemniczym języku od niejakiego Hinteza. Kain udaje sie do Pastos aby odnalesc Aferdysa, wielkiego kronikarza zakonu. Odnajduje go w malym domku na przedmiesciach Pafos. W liscie jest napisane ,ze aby wrota zostaly otwarte, potrzebna jest zaglada potomków tych którzy pokonali Armie zniszczenia. Kain szybko wnioskuje ze chodzi o jego zakon i udaje sie do wyroczni aby dowiedziec sie czegos o lokalizacji władz chordy. Dochadzac do wierzy spotyka nieznajomego. Po chwili nieznajomy atakuje chłopca który nie ma żadnych szans. Do walki wkracza Nuris. Nieznajomy odchodzi ze śmiechem . Kain denerwuje sie na rade i na Nurisa. Wchodzi na wieze i objawia mu sie proroctwo. "Nie wolno dopuscic aby Wektrol zginol, zamaskowany wojownik przyniesie zagłde". Kain postanawia powrucic do zakonu aby poinformowadz rade o nowych informacjach. Zastaje zakon pusty. wchodzac do sali obrat widzi scenke: naisilniejsi rycerze zakonu zostaja pokonani przez trójke zamaskowanych wojownikow. Wektrol daje sobie z jednym rade ale przy pomocy 2 kolejnych napstników zostaje zabity. Kain i Nuris chowaja sie do biblioteki. Otwieraja wielka ksiege mądrosci i czytakja o dziejach zakonu. Okazuje się ,że starożytni zalorzyciele zakonu pokonali ojca wszystkich potworow Medixa. Niestety on mial syna z ludzką kobietą, z tego połaczenia powstał Yois który powołał Klan Ręki śmierci który miał zniszczyź zakon. Bohaterowie udaja sie do siedziby zakonu. Po dotarciu omijajac wiele pułapek widzą jak syn Yoisa, Hetray zadaje ojcu śmiertelny cios i znika. Przeszukujac zamek bohaterowie wpadaja na notatke Yoisa ktury planował otworznie bramy wymiarow przy pomocy krwi rycerzy zakonu. Garstka rycerzy miala byc przetrzymywana w wierzy Tamerow u Drowów. Bohaterowie udaja sie do krainy elfow gdzie horda zabrala swieta wode bez ktorej drzewo zycia mogloby umrzec. Rada elfow postanawia pokazać miejsce wejscia do czarnych jaskin drowow naszym bohaterom wzamian za zwrucenie im zweitej wody. W poszukiwaniu swietej wody bohaterowie dochodza do krainy krasnoluwdów którzy mają wielki problem z olbrzymami niszczacymi ich jaskinie. Bohaterowie dowiaduja sie ze olbrzymy żyły w sojuszu z krasnalmi az do momentu kiedy król olbrzymów oszalał i wywołał wojne. Po odszukaniu syna króla bohaterowie zabijają króla w ten sposób zdejmując klątwe. On leżac jusz prawie martwy mówi o spotkaniu ludzi w płaszczach ,zastraszeniu wojskami potworów, i o kradziezy swiętej wody aby pozbyc sie elfow i wywolaniu wojny z krasnalami na wskutek klątwy hipnozy. Po oddaniu swietej wody herosi udają sie do Czarnych jaskiń w poszukiwaniu zaginionych rycerzy. Po walce przy wierzy okazuje sie ze wsród uratwanych nie ma Sary. Zdołowany Kain wypytuje wszystkich jencow o Sarę. Jeden opowiade mu o wymianie podczs której drowy oddały sare zmutowanym prosiakom. Kain szybko wyrusza do krainy swin. Odnajduje Sarę i postanwia powrucić do zakonu. Przechodząc spotyka elfa ktory opowiada mu o tym jak istota w plaszczu zniszczyła cae królestwo Drowów. Odwiedzajac królową ta daje herosom rekojesc do magicznego miecz za uratowanie drzewa zycia. Krulowa muwi mu o loklizacji portalu wymiarów. Na miejcu bohaterowie spotykają służącego Yoisa który uwalnia Medixa z piekła. Po pokananiu przez naszych herosow powraca do piekła a oni zauważaja że amulet z jego szyi pasuje do rekoisci. Pojawia sie Tyrius i opowiada legende o kamieniu wymiarow który znajduje sie wewnatrz ziemi. To wlasnie po jego zniszczeniu caly swiat przestał by istniec i to wlasnie przed zniszczeniem jego powstrzymali Medixa starożytni.W komnacie kamienia spotykają Hetraya . Do bohaterów dołącza się reszta zolnierzy zakonu. Ku zaskoczeniu wszystkich Nuris podchodzi do Hetraya i przy pomocy minimalnej ilosci swietej wody obydwoje przenosza się do inneg swiata. Nasz bohater podąża za swoim starym przyjacielem i w innym wymiarze dochodzi do ostatecznej bitwy. THE END, jest to kompletny scenariusz głównej misji gry i w przeciwieństwie do innych nie bendzie tu "reszta należy do was...". :)


Autor: Braian
email: debraian@interia.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024