...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Pokemon Crystal PBF
Tsukuru Archive
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Subiektywnie o Tekstowych Grach Fabularnych i nie tylko



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGVX || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker VX

Call Event (Wywołaj zdarzenie)

Trudno to pokazać na screenshocie, ale ta kobieta nie ma po prostu przeklejonego dialogu tego gościa. tutaj zostało użyte Call Event.


Wstęp
Czy denerwuje ciebie ciągle usuwanie i dodawanie funkcji w RPG Makerze? Okazuje się, że nagle polecenie, którego nauczyłeś się w starszej wersji Makera zostało w nowszej usunięte? Taki los spotkał komendę ? Wywołaj zdarzenie? (ang. Call Event), która była dostępna w wersjach 2000 i 2003 (ME), ale z nowszych została usunięta. Ten skrypt powstał po to, aby przywrócić tą funkcjonalność w RPGVX, a jego autorem jest znany w szerszym półświatku eremowym Yanfly.

Instalacja
Poniższy kod należy wkleić w edytorze skryptów (klawisz F11) nad Main: Skrypt znajduje się w pliku tekstowym: ? skrypt.txt



Zastosowanie
Aby wywołać żądane zdarzenie, należy wywołać polecenie skryptu:
call_event(id, strona) 
Gdzie ?id ?to jest numer zdarzenia na aktualnej mapie, a ?strona ?- to, strona zdarzenia, które
  polecenie ma wywołać. Aby wywołać zdarzenie, które jest na innej mapie, trzeba dopisać do 
tego normalnie opcjonalny, trzeci argument: 
call_event(id, strona, mapa) 
Gdzie, naturalnie, w miejscu ?mapa ?należy wpisać numer mapy, na którym znajduje się 
żądane zdarzenie. Przykłady: 
call_event(2, 1)  - przywoła stronę pierwszą zdarzenia o numerze 2 na mapie, na której aktualnie znajduje się  bohater; 
call_event(4, 2, 32)  - przywoła stronę drugą zdarzenia o ID 4 z mapy o numerze 32.   


Autor: Yanfly
Email: - brak -
Pobierz:
  • Gra demonstracyjna: Call Event (Wywołaj zdarzenie)

    Tłumaczenie: almostnoruby
    Email: almostnoruby@live.com