...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> News

News


15 Września 2012 - 18:12 (Reptile)

Wieczór,
Ciąg dalszy kolejnych modyfikacji, tym razem dział Strona jak i Download posiadają dodatkowy nawigator (jak widać). Przy stronie pozostają jedynie archiwum, no ale tam trzeba większe porządki zrobić, dział programu (wprowadzić kategorie), no i najważniejsze pora zabrać się za działy od poszczególnych programów. Będzie trochę inne rozmieszczenie, o czym teraz informuję: mianowicie nie będzie rozpisanego menu tak jak mamy to teraz (np. RPGXP: Opis; Skrypty; Zdarzeniówki; Zasoby), tylko będzie jeden dział w którym będą zawarte wszystkie wersje programu, a dopiero później będzie przejście do pod menu danej wersji programu. Myślę, że dacie radę się przyzwyczaić, bo w zasadzie większości wyjdzie to na dobrze.
Jya


13 Września 2012 - 19:54 (Reptile)

Wieczór,
Malutka informacja z ostatniej chwili, właśnie udało się jakoś wprowadzić do całej krypty wspomniany wcześniej nawigator, więc teraz nadchodzi pora na kolejne działy, najpierw na szybko poleci download (chociaż tam w planach mam przewidziane większe modyfikacje), dział strona, jak i makery. Oczywiście jak coś skończe, dam znać.
Jya


12 Września 2012 - 22:36 (Reptile)

Wieczór,
Jeżeli kto by pytał, co z konkursem, to niestety nie wypalił. Trudno się mówi, Krisuroku trochę się zawiódł, w końcu to on skombinował nagrody. Powiedział, że może na coś innego je przeznaczy (inny konkurs w niedalekiej przyszłości może). Ja przyznaje się bez bicia, że ostatnie dni spędziłem nad modyfikacją strony. Kolejne zmiany działów, tym razem już na dobre, a dodatkowo wprowadzenia nawigatora. Jak to będzie wyglądało, patrz dział Krypta >> Scenariusze. Tam już to zostało zastosowane, a jako, że ustaliliśmy konkrety, to teraz można podziałać (ostro popracować i wprowadzić plan w życie), jak tylko uda się to wprowadzić, to oczywiście zabiorę się za wszystkie padnięte linki.

Trochę tak głupio od dłuższego czasu pisać tylko o wydarzeniach, a 0 nowych materiałów, ale wierzcie mi, jak tylko to się nadrobi (linki, porządek na stronie), to zacznie się robić naprawdę ciekawie. Może do tego czasu, znajdzie się jeszcze jakiś konkretnych wojowników, co by chcieli przy Twierdzy popracować. A na zakończenie dnia, wiadomość od Administratora strony Aleara - Demonixa:
Aleara MMORPG! Przez ostatnie dni, po niemal 5 latach istnienia Aleary, zostało wprowadzonych wiele zmian, a gra została nareszcie ukończona. Teraz wygląda o wiele przejrzyściej i estetyczniej. Zostały wprowadzony nowy szablon graficzny gry, który jest używany przez największą ilość graczy, został także ustawiony jako domyślny szablon gry po rejestracji.

Zmienione zostały także wszystkie obrazki lokacji oraz ich opisy, ponieważ stare nie oddawały w pełni uroku krainy. Zostały również zmienione wszystkie avatary mob'ów na arenie, a doświadczenie z nich minimalnie zwiększone. Zaprogramowano górne menu pod górnym panelem ułatwiające dostęp do najważniejszych lokacji w krainie. Wszystkie wyłapane błędy zostały naprawione. Naprawione zostały także umagicznienia przedmiotów przez magów. W statystykach dodano w dziale 'Aktywne Efekty' informacje o aktywnych buff'ach ze świątyniach gildyjnych. Możemy teraz zobaczyć nasze dokładne posiadane statystyki w każdym momencie. Ukryto także punkty wampira i szpiegostwa dla klas nie mających nic wspólnego z tymi umiejętnościami. Do rankingu głównego zostało doczepione podliczenia w punktach hipnozy, gotowania, alkoholizmu, transmutacji, warzenia wywarów, wampiryzm, cudzołóstwo.

Zostało minimalnie osłabione zbieranie ziół z farmy, a doświadczenie w alchemii zostało zmniejszone o 30%. Usunięto możliwość formatowania ogłoszeń. Naprawiono także bug na cmentarzu przez którego słabo aktywni gracze nie dostawali meteorytu. Rozpiska Stanowisk została także zaktualizowana. Ilość znajdowanych surowców w kanałach i opuszczonym szybie został zwiększona. Złączyliśmy także zostały depozyty. Ponadto dzięki nowym reklamom liczba online graczy sięga już nawet do około 60. Nie czekaj, przyczyń się do wzrostu tej liczby!


Demonix jeszcze nie wie, ale jak tylko się ukarzą nowe wersje (tłumaczenia) programu, będzie musiał 2x tyle pisać na swojej stronie, i już o to się postaram aby to tam się pojawiło (((_^)
Ale to innym razem, teraz wracamy do roboty,
Jya


1 Września 2012 - 19:45 (Reptile)

Makeronpa!
Właśnie mija 20 godzina kiedy ruszyliśmy z naszym konkursem na Twierdzy. Nie miałem o północy zbytnio czasu o tym napisać, więc pozwolę sobie teraz nie co wspomnieć. Twierdza RPG Makera w tym roku (jeszcze kilka dni) będzie miała 10 lat od kiedy jest w sieci (!) i z tej okazji przygotowaliśmy malutki konkursik dla was: Makeronpa! (Taka ot nazwa, niech będzie). Do konkursu może przystąpić każdy, czy początkujący makerowiec, czy bardziej zaawansowany. Konkurs jest bardzo prosty, chodzi o narysowanie dwóch mapek. Co to narysować dwie mapki, prawda? Rodzą się pewnie teraz pytania, w jakiej wersji programu, co można użyć itp. Wszystko dokładnie jest opisane w dziale konkursy (pogrubiony zresztą, że coś nowego tam jest). Oczywiście dla zwycięzców są przewidziane drobne upominki, ale ale ale (!) śpieszcie się! Konkurs trwa tylko do 8 września (czyli koniec, za tydzień w sobotę, o 23:59), do tego dnia będą przyjmowane prace.
Zatem powodzenia w pracach (((_^)
Jya


1 Września 2012 - 00:00 (Reptile)

Wieczór, i to dość późny
Ostatnio mało rzeczy na stronie (widać, chyba nie trzeba o tym pisać), ale na pewno należy wspomnieć o kolejnych modyfikacjach, które zobaczymy już niedługo (trochę poproszę jeszcze o cierpliwość). A wraz z tym oczywiście, postaram się o uaktualnienie wygaśniętych linków, co może się okazać trochę trudne, ale dwie czy może trzy nocki i po sprawie będzie. Ważny motyw, chciałbym abyście zauważyli, że coś po prawej stronie zostało pogrubione, więc zapraszam do czytania, a przy okazji, stare wiadomości poszły do archiwum.
Jya




Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024