...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> Archiwum

Archiwum 2015: Styczeń


18 stycznia 2015 - 13:00 (Reptile)

Ave,
Na dzisiaj drobne materiały dla zwolenników wersji RPGXP, RPGVX oraz RPGVXAce. Kolejny pak, a zarazem ostatni pak battlersów od Cyanyurikage wylądował na stronie. W nim można znaleźć wiele mistycznych stworzeń z różnych wyznań, religii, legend czy też inspiracji. Niektórzy przeciwnicy wyglądają dość oryginalnie, muszę przyznać, jednak informacji na ich temat to należy szukać w przeróżnych encyklopediach (ciotka wie najlepiej). Nie ma co się na dzisiaj rozpisywać i do następnego razu!
Jya.


11 stycznia 2015 - 15:35 (Reptile)

Ave,
Z dawnych materiałów, co kiedyś wspomniałem to jest nowiutki program, którego autorem jest Pajer. DIVICO jest prostym narzędziem napisanym w RPGXP, które służy do cięcia ikonek. Tnie graficzki na format 24x24, tak by pasowały idealnie do RPGXP. Najlepiej to się sprawdza przy grafikach ikonek z RPGVX, czyli najprościej mówiąc:
DIVICO to konwerter ikonek z RPGVX na RPGXP. Program nie wymaga instalacji, i waży jedynie 1MB. Kto znajdzie jakieś ciekawe ikonki (dla RPGVX) a chciałby je użyć w RPGXP, to już w zasadzie nie musi się martwić o wycinanie pojedynczych elementów. Właśnie ktoś miał taki problem, i Pajper postanowił w taki oto sposób pomóc. Brawa dla niego! Do następnego razu

Jya.


10 stycznia 2015 - 21:45 (Kleo)

Dobry wieczór.
Jakoś tak się rozkręciłam, że dziś znów wracam z newsem. Tym razem chciałam zaanonsować pojawienie się na stronie nowej gry, która niedawno wpadła mi w łapki. Produkcja nosi tytuł Sitwa, a jej autor zdecydował się ukryć pod osobliwym nickiem Katarzyn Pleopucja. Miano to dość ładnie współgra z charakterem jego dzieła, ono też jest bowiem mocno niecodzienne - szczegóły, jak zwykle, w recenzji. Jak na debiut, gra wypadła całkiem nieźle, choć mam wrażenie, że nie każdemu przypadnie do gustu. Ale sprawdzić zawsze można, zwłaszcza, że produkcja do długich nie należy - jakieś półtorej godziny powinno na jej przejście w zupełności wystarczyć. A że mamy weekend z aurą, która w żaden sposób nie zachęca do wyjścia z domu, to jest dobra okazja, żeby zobaczyć, co, poza klasycznym jRPG, można spróbować z Makera wycisnąć. Zapraszam zatem do lektury i do grania, najlepiej z kubkiem grzanego wina w ręce (a nieletnich - mleka z miodem ;)) - dobrze Wam zrobi przy tej paskudnej pogodzie.
Do zobaczenia.


8 stycznia 2015 - 19:12 (Kleo)

Dobry wieczór.
Troszkę sobie ostatnimi czasy poświętowaliśmy, cała Polska przeżywała najdłuższy most (tym razem to może raczej akwedukt?) urlopowy roku, a scena swoje doroczne święto, czyli Golden Forki. Niestety, jedno i drugie już za nami, czas zatem wrócić do szarej codzienności. Nie to, żebym jej jakoś bardzo nie lubiła, ale przestawianie się z błogiego nieróbstwa na tryb pracowitości chyba nikomu nazbyt gładko nie przychodzi. Więc aby się zbytnio nie nadwyrężać, zaczęłam z lekka, a mianowicie od zrobienia porządku w dziale Golden Forki 2014. Tak konkretniej, to dorzuciłam tam garść informacji o konkursie, a także nieco podrasowałam wspomniany coś ze dwa newsy temu dokumencik. Obecnie znajdziecie w nim - oprócz wyników, rzecz jasna - trochę więcej ozdobników w GF-owym kolorze złota, a także po kilka słów od zwycięzców poszczególnych kategorii (od niektórych dosłownie kilka ;)). Jeśli więc nie macie nic lepszego do roboty, to poczytajcie sobie, co do powiedzenia mają tegoroczni scenowi herosi. Przy okazji - wszystkim bardzo dziękuję za współpracę, gratuluję laurów oraz życzę radosnej i owocnej pracy w tym roku. Niech RM będzie z Wami.
Do zobaczenia.


6 stycznia 2015 - 22:42 (Krisuroku)

Witam.
Na początek pragnę Wam życzyć najlepszego w nowym roku. Lepiej późno niż wcale :)
Dziś ode mnie ląduje zdarzeniówka o swojskiej nazwie WTAPIANIE OBRAZKA (dla RPGME). Dzięki niej dowiecie się co zrobić by Wasze wyświetlane obrazki były ładnie wkomponowane w otoczenie.
Na dziś to tyle ode mnie, więc do następnego!!


1 stycznia 2015 - 22:51 (Kleo)

Dobry wieczór.
Ja również witam w nowym, 2015 roku (oby był lepszy od poprzedniego, a w każdym razie nie gorszy) i dołączam się do wylewnych życzeń Reptile'a. ;)
A co poza nimi? Otóż jesteśmy w trakcie głosowań w tegorocznych Golden Forkach. W kategorii Zapowiedzi można oddać głos jeszcze dziś i jutro, zaś w pozostałych kategoriach do soboty włącznie. I żeby wspomóc niezdecydowanych, przygotowałam, podobnie jak w ubiegłym roku, dokument zawierający zestawienie konkursowych gier wraz z krótkimi ich opisami. Możecie go sobie pobrać, wchodząc do działu Imprezy, a następnie wybierając Golden Forki 2014. Obok obrazka jest link, pod którym znaleźć można owo coś (rok już się zastanawiamy, jak to nazwać, ale na razie bez skutku :)). Gdy już poznamy wyniki, dorzucę je tam oczywiście, ale na razie bez grymasów bierzcie, co jest. No i głosujcie, ponoć rywalizacja jest bardziej zacięta, niż w niedawnych wyborach samorządowych, więc każdy głos mocno się liczy.
Do zobaczenia.


1 stycznia 2015 - 16:25 (Reptile)

Witam w nowym roku 2015,
Gdzie większość osób drinkowała z uśmiechem na twarzy życzyła sobie wszystkiego najlepszego... Wydaje mi się, że podpisze się pod życzenia, które występują na JRK od dłuższego czasu - czyli NAWZAJEM! i tyle z życzeń. Korzystając z okazji, porobię nieco porządków noworocznych. Co udało się zrobić:
  • Stare newsy do archiwum wrzucić (niezły sukces prawda?)
  • Przejrzenie działu linki; to co nie aktywne wywalić, co lepszego nieco poprawić. To samo się tyczy z buttonami i banerami jak udało wam się może zauważyć. Ile na stronie może coś wisieć, co jest nie aktywne i nie aktualne przez dłuższy okres czasu?
Co prawda między linkami miał się pojawić jeszcze jakiś materiał, ale niestety wymaga to drobnego dopracowania jeszcze. Między innymi kilka fajnych rzeczy co w Grudniu nie udało się wrzucić. Zatem do następnego razu! No i . . .
Nawzajem!




Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024