...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Problemy z RPGME || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker 2000 & 2003



RPG Maker ME jest to polska wersja programu RPG Maker 2003. Zmieniona nazwa jest ze względu na poprawki wprowadzone dla polskiej wersji, bardziej przejrzysty interface, większa ilość materiałów podstawowych, oraz poprawione błędy z poprzedniej polskiej wersji 2003. RPG Maker ME (2003) jest bardzo podobny do wersji 2000, może wręcz powiedzieć, że jest identyczny, różni się tylko paroma rzeczami. Otrzymał kilka nowych poleceń zdarzeń, materiałów, ilość zmiennych i przełączników została powiększona, energia potworów jak i poziom bohatera tak samo. Najbardziej jednak rzuca się w oczy system walki, który jest przez większość osób uwielbiany. Walka jest przedstawiona z boku, widać przeciwników oraz bohaterów, przypomina system walki z gry Final Fantasy. Ilość kolorów nadal jednak pozostaje 256, jednak to nie przeszkadza w stworzeniu pięknej gry.

Menu:
  • Opis - szerszy opis programu, screeny, prezentacja
  • Kursy - Krok po kroku, nauka obsługi programu
    - RPG Maker 2000 - Kurs do programu by 7-Mały-7 (PDF)
    - RPG Maker 2000 tutorial by P.I.T.E.R (piotr1192@02.pl)(PDF, ODT)
    -
    RPG Maker 2000 All-in-one Tutorial (ver.1.00) by Moyzesh, Qczen, Summoner, Fixxx (DOC)

  • Zdarzeniówki - rozwiązania techniczne za pomocą zdarzeń, które urozmaicają grę
  • Zasoby:
            Backdrop (Tła walki),
            Battle (Animacje walki),
            Battle 2 (większe animacje walki),
            Battlecharset (Animacja bohatera (podczas walki)),
            Battleweapon (Animacje broni podczas walki)
            Charset (Animacja bohatera na mapy),
            Chipset ("Kafelki"),
            Faceset (Grafika twarzy),
            Gameover (Ekran końca gry),
            Monster (potwory/przeciwnicy),
            Panorama,
            System,
            Title (ekran tytułowy)
            Full pack (pełny zestaw grafik w konkretnym stylu)