...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 2 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> News

News


15 lipca 2018 - 18:41 (Reptile)

Wieczór,
Powoli, małymi krokami nasze zasoby graficzne dobiegają końca. Właśnie wrzucam ostatnią paczkę zasobów od SpriteMight a jest to pak postaci dla RPGXP. Tak się złożyło, że owa paczka składa się z samych dziewczyn w różnych uczesaniach i kolorach. Oczywiście to są tylko szkielety wzorcowe, na które wypada nałozyć jakieś konkretne stroje. Spokojna głowa, to nie jest powtórka, ani doubel. Po prostu tak się złożyło, że postacie powstały w dwóch stylach - jeden zwany chibi - oraz jeden przedstawiający nieco większe postacie. Nowe wzorce można znaleźc w RPGXP > Characters > SpriteMight RMXP Big Sprites
Jya!


14 lipca 2018 - 19:12 (Reptile)

Wieczór,
Pechowy dzień chyba dopiero się zaczyna jak dla mnie. W planach miałem dokończenie/poskładanie sprzętu komputerowego do pracy - okazało się, że sprzęt rozsypał się w drobny mak. Cały dzień praktycnzie zmarnowany a to nie koniec jeszcze zabawy. Chwała, że w sytuacjach takich jak ta posiadam przygotowane maszyny zastępcze. Zamiar miałem zarzucić jakimiś zasobami graficznymi kiedy Pan od Pustki poratował paczką autorskich melodyjek w formacie *.OGG, do użytku własnego jak i komercji (warunek - użyć logo, cyztajcie więcej w pliku readme). 10 utworów do pobrania w dziale Download > Music > HGS Acient & Dark music.
Jya!


13 lipca 2018 - 22:17 (Reptile)

Wieczór,
Nieco pechowy dzień dla niektórych osób, dla mnie okazał się dość... normalny. Nawet bym powiedział, że całkiem normalny. Oprócz przeziębienia i osłabienia organizmu, to wszystko jest po staremu, czyli nowe zasoby graficzne dla działu RPGME. Nowe postacie wzorcowe od SpriteMight dla RPGME, całkowicie nowy styl, nieco nawiązujący do tych wczorajszych z RPGXP. Paczka zawiera 36 plików - postacie i męskie i damskie, i różnych kolorach i różnych fryzurach. Oczywiście to są tylko szkielety wzorcowe, na które wypada nałozyć jakieś konkretne stroje. Zatem zasoby > RPGME > Charsets > SpriteMight RM2003 Sprites, odpalamy painta i rysujemy! (((_^)
Jya!


12 lipca 2018 - 19:53 (Reptile)

Wieczór,
Idziemy jak burza z materiałami do przodu. Trzeba przyznać, że baza zasobów strasznie poszła w gorę (i na tym to jeszcze nie koniec). Z każdym dniem, mamy coraz to więcej materiałów, które można wykorzystać we własnych projektach. Ripy, edity, a nawet oryginalne prace. Można znaleźć wszystko. Nic tylko znaleźć czas, siadać, tworzyć i się dzielić. Już kiedyś wrzucałem zasoby od autora SpriteMight, panoramy jak i skórki okna - dzisiaj nowy styl charactersów dla RPGXP. Tak się złożyło, że owa paczka składa się z samych dziewczyn w różnych uczesaniach i kolorach (z tego powodu jest ich taka ilość 136). Zapraszam do RPGXP > Characters > SpriteMight RMXP Chibi Chara Sprites
Jya!


11 lipca 2018 - 20:30 (Reptile)

Wieczór,
Jak to zwykle bywa, o tej godzinie czas wrzucić kolejny zestaw graficzny na stronę. Dział z zasobami dla RPGVX właśnie się powiększył o zestaw 15 oryginalnych skórek okna autorstwa Mikie0100, oczywiście pochodzenia z zagranicznej sceny makerowej. Autor udostępnił swoje materiały na jednym z for, prosząc tylko o wzmianke w creditsach jak się użyje skórek okna (no wiadomo). Niestety temat... em, raczej całe forum -rpgmakervx.net- przestało istnieć. Ja mam już swoją opinię na ten temat od dawna wyrobioną i z tego co widzę, sprawdza się świetnie (((-`)', zatem nie komentuje a jedynie odsyłam do działu RPGVX > System: Window > Elegant Skins
Jya!


10 lipca 2018 - 20:35 (Reptile)

Wieczór,
Cieszę się, że po paru miesiąca nastąpił dzień, gdzie nie muszę się martwić o materiały. Szkoda tylko, że to jest jeden dzień (który wypada dzisiaj), jednak przejdźmy do konkretów - paczuszka oryginalnych dźwięków od HGS właśnie znalazła się na stronie i jest do pobrania (dział Download > Sound > SE-otoczenia >> HGS=SE). Zestaw składa się z 169 plików, dominującego formatu MP3, ale znajdzie się kilka OGG. Wrzucam paczkę do działu SE-Otoczenia, gdyż większość dźwięków jest właśnie z tej kategorii, ale nic bardziej mylnego - w tych 169 plikach z pewnością znajdziecie też dźwięki z innych kategorii. Oczywiście do darmowego użytku, z drobnymi zastrzeżeniami. Więcej informacji znajdziecie w pliku readme.
Jya!


9 lipca 2018 - 19:41 (Reptile)

Wieczór,
Spokojna głowa, dzisiejsza sytuacja jest zdecydowanie opanowana, to tylko wczoraj by była taka klapa, ale w porę uratowana. Jest co robić, jest o czym pisać, jest dużo pracy z którą można się spokojnie podzielić. Problem tylko z chętnymi osobami - więc niestety jesteśmy skazani na szybkie wpisy, póki co. Ponownie materiały graficzne lądują na stronie, zestaw skromnych postaci dla RPGXP, których autorem jest Wati. Charactersy przedstawiają postacie z RM2000, tylko zostały przerysowane do tradycyjnego stylu RTP z RPGXP. Zapraszam do działu: Zasoby > RPGXP > Characters > Swada RM2000
Jya!


8 lipca 2018 - 23:56 (Reptile)

Uff,
Fuks fuks i jeszcze raz fuks. Całkowicie zapomniałem cokolwiek na dzisiaj wrzucić... Za długo po prostu spałem (((-=), szczęście, że pod ręką miałem jakiś drobny pak materiałów przygotowany. Tak dosłownie na szybko, to mogę się podzielić skromnymi utorkami od Bazoe, pt: Violet Mist. 7 utworów MIDI można znaleźć w dziale Download > Music. Tyle na chwilę obecną.
Jya!


7 lipca 2018 - 17:56 (Reptile)

Wieczór,
Chciałbym się nieco rozpisać, ale chyba zaraz musze wracać do łóżka, bo coś się nie najlepiej czuje. Aby nie zamęczać kolejnym graficznym materiałem - to wrzuciłem dla odmiany Skrypt Ruby dla RPGVXAce. Autorem skryptu jest Galv, a jest na prawdę świetny - bo to jest mini gra Invaders (Space Invaders). Mini gra wzorowana na tradycyjnych grach ARCADE, gracz kieruje statkiem i jest atakowany przez licznych przeciwników. Do dyspozycji posiada 2 bronie (i ich udoskonalenia), jakąś bombę, no i proste nawalanie na ekranie, czyli coś co może przypaść do gustu tym wymagającym (co stawiają na rozrywkę). Zdecydowanie skrypt godny polecenia, jeżeli w twoim projekcie będzie jakiś salon rozgrywki typu Casino. Koniecznie zaglądnijcie RPGVXAce > Skrypty > Mini Game - Invaders, gra demonstracyjna jest oczywiście do pobrania.
Jya!


6 lipca 2018 - 20:21 (Reptile)

Wieczór,
Każdego dnia jest ta sama sytuacja - brak materiałów, a później jakimś cudem coś się jednak znajduje poprzez a no fakt, przecież to można wrzucić, już parę lat zalega na dysku, czy coś w tym stylu <(((_^)'. Tym właśnie sposobem na stronę lądują kolejne materiały graficzne, RPGVX Sys-Balloons od Aindra. Chmurki przypominają zestaw emotek z komunikatora, gdyż wyświetlają (nazwijmy to) twarz, z różnymi ekspresjami jak zdziwienie, zawstydzenie itp. Ain Ballons Faces zawiera 2 pliki, jeden składa się z chmurek w rameczce, kolejny zaś bez, tak by można było w łatwy sposób edytować i zrobić swoje wersje.
Nowości szukać w RPGVX > Balloons > Ain Ballons Faces
Jya!


5 lipca 2018 - 19:42 (Reptile)

Ave,
Ryzykowna sytuacja dzisiaj, ale w ostatniej chwili udało się (dostać do PC i wrzucić drobne materiały). Miałobyć tekstowo, a ponownie zapowiada się gaficznie-materiałowo. Postacie dla RPGVX, typu fantasy: NPC, jakieś części do generatora oraz (przede wszystkim) charactersy przeciwników. Zestaw nowych postaci dla RPGVX można znaleźć w dziale RPGVX > Characters > Kazzador Fantasy Sprites
Jya!


4 lipca 2018 - 19:15 (Reptile)

Ave,
Dzisiaj coś dla fonów gierk przygodowych udało się przygotować. Pamiętacie może autora Kaine-87? Przygotował świetne materiały chipsetów do RPG2003. Jego paczka składa się głównie z pomieszczeń (wnętrz), ale też znajdą się elementy odpowiadające za miasta, pustynie czy lochy. Wszystko posiada ciemne, mroczne klimaty, moim zdaniem pasujące do gier typu horror. Do chipsetow także są dodane elementy dodatkowe w postaci charsetów. Warto zajrzeć do działu RPGME > Chipsets > Kaine-87 Interior Pack
Jya!


3 lipca 2018 - 19:25 (Reptile)

Ave,
Widzę, że nikt nie ma ochoty się ruszyć do tekstów, zatem ponownie materiały graficzne lądują na stronę (za karę, a co). Postacie dzieci, nieco zwierząt, nieco materiałów z których można tworzyć postacie, ot taki sobie miks od Amysaurus. Paczuszka przugotowana dla RPGVX, oczywiście jest to drobny edit, więc stylem wszystko pasuje pod styl RTP od RPGVX. Zasysajcie zatem Amysaurus Animal Children Parts w dziale RPGVX > Characters.
Jya!


2 lipca 2018 - 19:51 (Reptile)

Wieczór,
Plany z tekstem były dobre, ale wykonanie zdecydowanie zawiodło... I to po jednym dniu. Trudno, świetnie. Nic na to nie poradzę, lipa z czasem. Komu się nie podoba, no to może coś konkretniejszego wyczarować, przygotować. Wrzucam kolejne materiały graficzne: chmurki/baloniki dla RPGVX, autorem graficzek jest babcia (GrandmaDeb), która zedytowała nieco podstawowy zestaw baloników, wrzucając ikonki do kwadratowych dymków. Taka malutka zmiana stylu. Nowości szukać w dziale: RPGVX > System: Ballon (dymki) > Square Balloonsets
Do zaś,
Jya!


1 lipca 2018 - 21:03 (Reptile)

Wieczór,
Tradycyjnie, porządki odnośnie starych newsów. Wylądowały do odpowiedniego działu (Archiwum) i najwyższa pora zabrać się za jakieś drobne prace tekstowe. Nie, żeby mi brakowały graficzki, szybkie paczuszki z materiałami są zawsze pod ręką, ale obiecałem nieco zmienić materiały na pracę z tekstem. Nie wiem na ile sił i czasu mi starczy, ale spróbować można.

Zaczniemy od odkurzenia starego działu zwanego Kompendium. Tam wrzuciłem nową poradę od Asayake odnośnie Możliwości wyboru postaci przez gracza. W zasadzie to jest coś prostego, że nikt o tym nie pisze - ale jednak też mało osób stosuje (a bo może nawet nie wie jak to wykonać?). Asayake podpowiada co i jak wykonać, tekst jest dostosowany praktycznie do każdej wersji RPG Makera (*od 2000 w górę), a nawet zostały zastosowane angielskie zwroty, gdyby ktoś się posiłkował angielską wersją. Zapraszam do zapoznania się z tekstem w dziale Kompendium > Możliwość wyboru gracza
Jya!