...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGVX || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker VX



RPG Maker VX przez wielu użytkowników jest nazwany poł±czeniem RPG 2000 z RPGXP, b±dĽ RPG95 z RPGXP. Walka w RPGVX wygl±da tak, jak w RPG 2000, jednak różnic± jest jej tło, w którym zamiast otoczenia mamy rozmyt± mapę, co nie wygl±da za ciekawie. Oczywi¶cie tak jak poprzednia wersja, RPG Maker VX jest wyposażony w język programowania ruby (poprawiona wersja: RGSS2), który pozwala min. na całkowit± zmianę systemu walki. RPGVX wykorzystuje 24 bit kolorów oraz posiada zmodyfikowane narzędzia do rysowania map za pomoc± tilesetów samotwórczych. Najdziwniejsz± cech± programu jest rozdzielczo¶ć ekranu (544x416) - wprawdzie wykorzystuje on rozdzielczo¶ć 640x480, jednak została do niej dodana specjalna ramka (być może w celu przystosowania gier do ekranów panoramicznych). Jest to wersja programu odpowiednia dla młodych i ¶wieżych użytkowników RPG Makera, starsi wyjadacze zdecydowanie wol± hardcorowe klimaty wcze¶niejszych wersji.

Menu:
  • Opis - szerszy opis programu, screeny, prezentacja
  • Kursy - Krok po kroku, nauka obsługi programu
    - link do kursu

  • Skrypty Ruby - skrypty nadaj±ce całkowicie nowe znaczenie, rozrywkę dla projektu
  • Zdarzeniówki - rozwi±zania techniczne za pomoc± zdarzeń, które urozmaicaj± grę
  • Zasoby:
            Animations (Animacje walki)
            Battlers (Grafika bohatera i potwora)
            Characters (Animacja bohatera, przedmiotów)
            Faces (Twarze)
            Parallaxes (Panoramy)
            System (Balloon) ("Dymki")
            System (Battle Floor) (Podłoże walki)
            System (Battle Start) (Rozpoczęcie walki)
            System (Game Over) (Ekran końca gry)
            System (Iconset) (Ikony)
            System (Messageback) (Okno wiadomo¶ci)
            System (Shadow) (Cień)
            System (Tiles) (Kafelki)
            System (Title) (Ekrany tytułowe)
            System (Window) (Okno)