...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGVXAce || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker VX Ace



RPG Maker VX Ace jest poprawion± wersj± programu RPG Maker VX. Sporo osób myli RPGVXAce z rozszerzeniem RPGVX, przede wszystkim ze względu na nazwę, jak i strukturę programu. RPGVXAce odziedziczył po RPGVX ¶mieszn± rozdzielczo¶ć (544x416), strukturę oraz zasoby. Ma on jednak wiele własnych nowo¶ci, jak np. nowe narzędzie do rysowania cieni (dla budynków) i generator tworzenia własnych postaci (grafiki postaci na mapę - charsetów, oraz grafiki twarzy - facesetów). Ekran tytułowy składa się teraz z dwóch czę¶ci (z dwóch elementów graficznych), można także dodać tytuł gry. Inne ciekawe nowo¶ci to: system g±sieniczki (cała drużyna pod±ża za bohaterem - opcję tę można wył±czyć), dodatkowe współczynniki dla statystyk, dodatkowy pasek na umiejętno¶ci (TP - Punkty Techniczne, niektóre umiejętno¶ci wymagaj± TP by ich użyć, punkty TP napełniaj± się w zależno¶ci od zadawanych ataków oraz obrażeń). Język programowania ruby został uaktualniony do wersji RGSS3.

Menu:
  • Opis - szerszy opis programu, screeny, prezentacja
  • Kursy - Krok po kroku, nauka obsługi programu
    - link do kursu

  • Skrypty Ruby - skrypty nadaj±ce całkowicie nowe znaczenie, rozrywkę dla projektu
  • Zdarzeniówki - rozwi±zania techniczne za pomoc± zdarzeń, które urozmaicaj± grę
  • Zasoby RPGVXAce:
            Battlebacks (tło walki)

  • Zasoby RPGVX*:
            Animations (Animacje walki)
            Battlers (Grafika bohatera i potwora)
            Characters (Animacja bohatera, przedmiotów)
            Faces (Twarze)
            Parallaxes (Panoramy)
            System (Balloon) ("Dymki")
            System (Battle Floor) (Podłoże walki)
            System (Battle Start) (Rozpoczęcie walki)
            System (Game Over) (Ekran końca gry)
            System (Iconset) (Ikony)
            System (Messageback) (Okno wiadomo¶ci)
            System (Shadow) (Cień)
            System (Tiles) (Kafelki)
            System (Title) (Ekrany tytułowe)
            System (Window) (Okno)

    *Materiały z RPGVX pasuj± do RPGVXACE, dlatego jest przekierowanie do działu RPGVX)