...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> Archiwum

Archiwum 2015: Kwiecień


10 kwietnia 2015 - 23:17 (Ozzaku)

Jołki.
Spory czas mnie nie było, a przynajmniej nic o mnie nie słyszano, biedna Kleosia myślała, że mi się zmarło, ale nie. Tak jak obiecywałem, przy nieco dłuższym wolnym wykrzesam trochę czasu, by dokończyć moje zaczęte recenzje i przedstawić je na Twierdzy. Tak też dziś się dzieje i w wasze ręce oddaję recenzję gry Legendy Adrii Epizod I: Rosenburg, autorstwa Pastiusza. Gra może nie jest jakaś wyjątkowa i nie zwala z kolan, jednak mimo wszystko polecam zagrać, tym bardziej, że nie jest długa. Jeśli chodzi o mnie, postaram się teraz już coraz aktywniej udzielać się na Twierdzy, aby nie świeciło pustkami w newsach. Następnym razem podrzucę jakieś zasoby.
Papatki wam.


5 kwietnia 2015 - 10:20 (Reptile)

Chrystus zmartwychwstał Alleluja,
Przepiękna to nowina, zatem tak jak w księdze psalmów napisane Radośnie wykrzykuj na cześć Pana, cała ziemio, cieszcie się i weselcie, i grajcie! (PS 98,4), dlatego dobrze jest dzisiaj coś odpalić, jakiś stary klasyk battletoads, double dragon, mortal kombat, poczym nawracać niewiernych. Bardzo skuteczne metoda. A skoro jesteśmy przy grach, to dorzucamy 208 pozycję, projekt RPGXP od Kangeroo. Yurika - prosta RTPówka, która niestety waży swoje (40MB), ale przeżyć można. Wypada nieco słabiej niż średniak przez liczne błędy i niedociągnięcia, ale hej, można spokojnie zagrać, a dla tych, którzy mają trudności w przechodzeniu tego typu gierek, autor przygotował solucję (oczywiście w środku, dostarczone razem z projektem). Udanych transferów i spokojnych świąt wielkanocnych, wszystkiego co najlepsze - składam w imieniu całej redakcji.

Jeszcze drobne wyjaśnienie poprzedniego newsa,
tak wiem, że data 1 kwietnia, jednak to niczego nie zmienia i tak, nowe wydanie RPGME jest w drodze. Dlatego wracam do dalszych opisów i podręczę nieco Kleo. Ostatnio bidulka jest zasypywana moimi tekstami (wczoraj dostała kolejnych 13 stron) (((-^)', no ale ważne że brniemy z tym do przodu. Do następnego razu.
Jya!


1 kwietnia 2015 - 17:36 (Reptile)

Wieczór,
Standardowo stare newsy wyrzucamy do archiwum i tym sposobem, zachęcimy innych do napisania newsów, a ja skorzystam z okazji i zrobię sobie newsa informacyjnego. Zatem:

Od czasu do czasu daje znać, że pracuję nad czymś innym, więc może to dobra pora napisać o co chodzi. Od dłuższego czasu pracuję nad nowym wydaniem RPG Makera ME. Jakie nowości: wiadomo tłumacznie - powoli wszystko zmierza ku temu, że wszystkie programy, będa miały jednolite tłumaczenie (hasła, zwroty), chociaż już to można powoli zauważyć, ale chce zrobić tak, by (na ile to możliwe), były do siebie podobne. Ułatwi to zdecydowanie niesienie pomocy potrzebującym. Wersja pliku EXE będzie opierała sie o 1.08 (aktualnie jest 1.06). Niektóre funkcje zostały też poprawione, które o dziwo(!) nawet w wersji angielskij były rozwalone, a nawet w oryginalnej wersji japońskiej. Dla szybkiego przykładu, nie wiem czy kojarzycie okno przedmiotów, broni (baza danych), gdzie można było ustawić ruch dla bohatera np. że ma podejść do przeciwnika, albo podskoczyć i zaatakować, coś takiego - i w tym oknie animacja była baaaaaardzo spowolniona - w miarę możliwości udało mi się to naprawić. Jest jeszcze szansa, że uda sie naprawić polecenie zdarzenia: Wprowadź imię bohatera, aby działało poprawnie.

Z innych ciekawostek, to szczegółowy plik pomocy, gdzie będzie wszystko opisane od A do Z do każdego polecenia, okna itp., tak jak w oryginalnej wersji. Aktualnie właśnie ślęcze nad tym i zadręczał od czasu do czasu Kleo by rzuciła na te wypociny okiem, czy to coś jest zrozumiałe (tak szeptem mówiąc, to Kleo nie zna się na makerze -od strony tworzenia projektów- i jak dla niej to co pisze zaczyna być jasne, to dla nowych użytkowników tym bardziej powinno być), ale jeszcze nad tym trochę czasu musze spędzić - jednak już mogę powiedzieć, że to wydanie będzie czymś dobrym.

Gry demonstracyjne, nie będę owijał w bawełnę i raczej nie będzie to jakaś wielką tajemnicą, ale do nowego wydania RPGME, dorzucę spokojnie zapomniane wersje Green Levithan (czyli 1, 2 no i 3: Dragon Quest), i być może coś jeszcze od siebie.

Fajnie by było do zajączka się z tym wszystkim wyrobić, no ale, chyba mało prawdopodobne (((-^) Ale cierpliwości, bo na poważnie jesteśmy na bardzo dobrej drodze! jako że zbliża się okres wielkanocny, to polecam się w intencjach (jeżeli ich nie macie), wyproście o jakieś sprzyjające warunki i więcej czasu, to prace może pójdą nawet szybciej. Przepraszam, że tym razem tylko suche informacje, następnym razem wrzucimy jakies materiały (gdyż ponownie coś tam się uzbierało).
Jya na!




Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024