...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 22 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> Archiwum

Archiwum 2018: Sierpień


31 sierpnia 2018 - 14:23 (Reptile)

Ave,
Jeszcze przed zmrużeniem oka, dam radę coś napisać. Mianowicie kolejne poprawki działu archiwum (a dokładniej kolejny miesiąc: lipiec 2003). Tak, ja wiem, że ta operacja idzie jak krew z nosa, jednak trzeba ją wykonać.

Być może rodzi się w was pytanie: po kiego coś takiego robić? Po co przepisywać stare teksty? Już tłumaczę: obecne archiwum to jest zwyczajny tekst. Suchy tekst. Przy zmianie wyglądu strony, ten tekst pozostaje bez zmiany. A dokładniej forma treści. Raz jest np.: (pseudonim)(data)(godzina)(treść) , raz mamy (data)(godzina)(pseudonim)(treść), a raz jeszcze newsy są przyozdobione ramką z poprzedniego layouta (ramką która nie istnieje). Po prostu dziwacznie to wygląda, więc postanowiłem to przepisać, żeby chociaż było jednakowo.

Ważna uwaga; treści nie dotykam. Jestem świadom, że tam jest masa błędów ortograficznych, stylistycznych, interpunkcyjnych i masa innych, ale ich nie tykam. Treść niech pozostanie oryginalna z tych dalekich lat.
Jya!


30 sierpnia 2018 - 13:57 (Reptile)

Ave,
Powrót do archiwum - magiczne czasy 2003, miesiąc czerwiec. Magiczne, a zarazem chore. Szkoda komentować. Miesiąc czerwiec 2003 został przepisany do tabelki (trochę tego tam natrzaskali chłopaki).
Jya!


29 sierpnia 2018 - 19:46 (Reptile)

Wieczór,
Myślałem, że tylko wczoraj będzie taki szybki przypadek, jednak zaistniała sytuacja zmusza mnie ponownie do wrzucenia jakiegoś szybkiego strzału. Prawdopodobnie jutro jak i pojutrze znając życie,też będzie jakiś szybki wygenerowany szybki wpis. Dobra zatem - nowość jest w Download > Music . Autor: Matome, 5 utworów MIDI możecie znaleźć w paczce Matome Sea Collection.
Jya!


28 sierpnia 2018 - 15:51 (Reptile)

Ave,
Dzisiaj trochę po staremu i na szybko coś wrzucam bo strasznie czas goni. Tylko kilka dni przed nami do zakończenia tego miesiąca, a pełno pracy zostało. Nowe materiały dla RPGVX, ponownie dział characters. Paczka bohaterów z dość popularnej gry Metal Gear Solid, przerysowanych do stylu RTPRPGVX. Autorem jest Gendo. Pamiętajcie tylko że nie dla komercji oraz podziękowanie dla autora!
Jya!


27 sierpnia 2018 - 22:12 (Reptile)

Drogi pamiętniku,
Okres wakacji powoli dobiega końca. Kiedy spogląda na te pajęczyny i brudne zakamarki, zastanawia mnie ile pracy i ludzi by się przydało do utrzymania porządku. Chociaż przechadzam się sam tymi mrocznymi korytarzami, bardzo dobrze wiem, że nie jestem tutaj sam.

Od czasu do czasu słyszę jakieś kroki innych istot. Ciężko powiedzieć czy to goście czy redaktorzy, ponieważ gdy pytam - to wszyscy uciekają. czy to może mieć jakiś związek z tą uruchomioną piłą mechaniczną, którą ze sobą wlecze dzień w dzień?

Dzisiaj udało mi sie wydobyć kolejne materiały postaci Antropomorficznych od Last Decca. Można w paczuszce spotkać ludzio-lisy, wilki, wydry, króliki i chyba coś jeszcze. Wszystko dla RPGVX i też w tym stylu to zostało wykonane. Zostawię tę paczkę w dziale Zasoby > RPGVX > Characters > Anthropomorphs Charas(Last Decca), dla posiadaczy RPGVX, jakby ktoś tam zaglądnął kiedyś. A tymczasem się żegnam, pójdę kogoś nawiedzić. Pewnie się ucieszy (((_^)
Jya!


26 sierpnia 2018 - 21:42 (Reptile)

Dobry wieczór,
Na poważnie jest do dobry wieczór, gdyż nawet wszelkiego rodzaju wróżki, karty tarota i inne przepowiednie nie były w stanie potwierdzić faktu, że dzisiejsze materiały zafundował Tepe, jeden z śpiących rycerzy Twierdzy, który właśnie pije ciepłe mleko. Po długim śnie zimowym, zarzucił materiałem -skrypt ruby RPGXP- pt ''Losowy Ekran Tytułowy TitleScreenZ od autora: Arpib.Z.Zaszi, oczywiście by nie było że tylko skrypt załatwił - to jeszcze walnął tłumaczenie na język polski.

Co skrypt robi? Ano tak jak nazwa sugeruje - za każdym razem gdy gra zostanie odpalona, to wyświetla losowy ekran tytułowy (standardowo 1 z 5) oraz do niego losowa muzyka BGM (też domyślnie 1 z 5). Można to jednak bardzo łatwo zmodyfikować (ale czy jest sens, wrzucać np. 30 ekranów tytułowych? No chyba nie... Ale to tylko moje zdanie).

Tak, a skoro już Tepe tutaj jest, to kolejne materiały jakie przygotował. . . Ej, zaraz, na co ci te stopery do uszu? Poszedł... Zamknął się w pokoju. [. . .] Nawet po sobie nie posprzątał. I zeżarł całe opakowanie melatoniny (((-=)'

Chyba najwidoczniej jutro wrócimy do kolejnych tekstów archiwalnych.
Jya!


25 sierpnia 2018 - 11:28 (Reptile)

Ave!
Nie tracąc czasu piszę po prostu, że kolejne modyfikacje wprowadziłem w dziale archiwum. Miesiąc Maj 2003, został przepisany. Zauważyłem, że tam jakimś cudem były tylko 3 newsy (coś resztę gdzieś wcięło), podejrzewam, że redakcja z tamtego okresu coś z tymi wiadomościami zrobiła. Pomijaj czy zabieg był chcący czy nie. Na szczęście newsy z tego okresu udało się przywrócić.
Jya!


24 sierpnia 2018 - 18:48 (Reptile)

Wieczór!
Powoli zaczynam sobie uświadamiać, że słowo news brzmi niczym rzucenie klątwy, bądź jakaś zaraza. gdy dzisiaj zawitałem na czacie i zapytałem redaktorów o jakieś materiały na newsa, to powstała strasznie niezręczna cisza - a kilka osób nawet nagle uciekło (((-`)

Eh te pokolenie najwidoczniej boi się odpowiedzialności. Na przemian, jak nie archiwum to materiały - dzisiaj pora na te drugie i wrzucam Moppy Sentimental Sound, Japońskiego wykonawcy MoppySound. Paczka zawiera kilka sentymentalnych melodyjek pasujących do scen wspomnień (takie ładne music boxy), ale nie zabraknie kilku melodii jak np. walka czy też zwyczajne miasteczko. Odsyłam do działu z muzyką.
Jya!


23 sierpnia 2018 - 19:54 (Reptile)

I się udało!
Cieszę się niezmiernie, że drobny eksperyment zakończył się powodzeniem... jako takim. Teraz drobna mobilizacja kolejnych redaktorów do działania, by chociaż odrobinę serca i wysiłku włożyli w pracę przy stronie (a jak nie to głowy polecą, w prawdzie to od dłuższego czasu obiecuję, ale wkońcu się za to zabiorę).

News nieco spóźniony, gdyż miał być o pierwszej w nocy, ale co tam - kolejny miesiąc w archiwum został zrobiony, no i ponownie będę eksperymentował z tabelką jak widać. W obecnej postaci mówiłem, że coś nie halo. . . Wydaje mi się, że te opisy są tam niepotrzebne. Zatem praca nad koncepcją numer 2 trwa dalej.
Jya!


22 sierpnia 2018 - 21:49 (Reptile)

Niech to diabli,
Cały dzień stracony na babranie i szukanie programów do przeglądania zasobów, które w zasadzie przydałyby się na kilka operacji... Szkoda, że darmowe alternatywy nie dają sobie z moimi poleceniami radę, a płatne... no właśnie, płatne <(((~^)', tylko pytanie: czy ktoś zakupiłby WinRARa jeżeli 7ZIP działa? Ale oczywiście tutaj mowa o innym programie, to tylko drobny przykład. Może jeszcze stracę kilka dni na przeglądanie internetu w tym celu (czego to się nie robi dla innych użytkowników, by ci mieli łatwiej).

By się jednak nie odbyło bez materiałów - szybki wpis - nowa melodyjek Light Game Pack od Team F-Signal (Japońska grupa, a jakby inaczej). Pak MIDI składający się z klimatycznych muzyczek. Zapraszam do działu music!
Jya!


21 sierpnia 2018 - 16:35 (Reptile)

Ave,
Poprawki tekstowo-archiwowo. Kolejny miesiąc został załatwiony do tabelki - marzec 2003, gdzie w streszczeniu był to miesiąc walki z sponsoringiem, hostingiem serwerami i poprawkami działów. Of course, nie zabrakło materiałów. Najlepszy tekst to ''załatwiłem 200MB'' przestrzeni! (((_^)' No tak, na ten rok to było naprawdę sporo przestrzeni na stronę internetową - natomiast dzisiaj co? Ta przestrzeń jest ledwo wystarczająca dla jednej gry. Trochę tej zabawy w archiwum jeszcze pozostaje, ale ważne że powoli brniemy do przodu.
Jya!


20 sierpnia 2018 - 20:37 (Reptile)

Wieczór,
12 dni testów zostało przed zakończeniem MV, wszystko idzie ładnie póki co. Jakby ktoś był ciekawy, czy proces mogę przyśpieszyć? Tak mógłbym, ale nie mam ochoty, przecież inne zadania też na mnie czekają. Ostatnio w notatniku mam wypisane zadania i rzucam kostkami co wypandnie, czy grafika czy zabawa w archiwum, czy coś innego. Los chciał, aby dzisiaj wrzucić kolejne zasoby graficzne, zatem oto i one: w dziale RPGVX > Character > Yaosame MackStyle VXRTP. Są to bohaterowie z podstawowego RPGVXRTP tyle że w stylu Macka, kto by jeszcze nie miał takiej paczki to niech pobiera.
Jya!


19 sierpnia 2018 - 22:00 (Reptile)

Wieczór,
Udało mi się posklejać kilka prac w jedną paczkę, wielka szkoda, że większość blogów/wordpressów/stronek domowych (nie wiem jak to inaczje nazywać), poupadały. Variety of Sprites taka paczuszka postaci dla RPGVX możecie znaleźć w dziale z zasobami > RPGVX > Characters > Variety of Sprites; w środku znajdziecie foldery z autorami grafik, albo przy pliku postaci będzie opis (np. by ktoś tam). Zatem udanego pobierania, i tradycyjnie pamiętajcie o creditsach.
Jya!


18 sierpnia 2018 - 14:25 (Reptile)

Ave,
Cichą miałem nadzieję, że dzisiaj kto inny zarzuci materiałami (może najwyższa pora by ktoś się zamienił ze mną? (((-`)? ), no ale niestety jak zwykle to nie wychodzi. Nie mam prawa skupić się na innych rzeczach. Nowe materiały graficzne od JosephSerapha dla RPGME zostały dodane na strone. Paczka przeciwników (monsters) dla RPG2003 możecie znaleźć w odpowiednim dziale. Pakcza zawiera 40 przeciwników, niektóre potwory wyszły lepiej, inne mniej - ale zawsze coś oryginalnego dla projektu (tylko niekomercyjnego!). Gdzieś pod ręką miałem link do pewnego bloga z materiałami. Było tam kilka fajnych paczek... pełno licencji, dokumentacji odnośnie tych grafik - zakaz rehostowania, relinkowania, odnośników do strony itp., i wiecie co? Blog już diabli wzieli. Niestety nie udało mi się grafik uratować o(_ _o)', głupota dzisiejszych twórców nie zna granic. Będę musiał się pośpieszyć z innymi stronami, gdyż pewnie czeka ich ten sam los.

A, mówiąc o linkach - dzisiaj znalazłem też ciekawą stronkę GAME ICONS. Strona oferuje wiele elementów, za pomocą których można stworzyć własne ikony do projektów. Znajdziecie tam działy dot. broni, jedzenia, umiejętności, symboli itp., warto zaglądnąć kto tworzy własne zasoby.
Jya!


17 sierpnia 2018 - 20:24 (Reptile)

Wieczór,
Bez materiałów dzisiaj, gdyż ponownie robiłem porządki w dziale archiwum. Udało się przepisać miesiąc luty z 2003; czyli miesiąc w którym coś pękło, coś się waliło. Pierwsza wojna, pierwsze nieporozumienia, które podzieliły użytkowników. . . i owy rozłam trwa po dzień dzisiejszy. Co za koszmar mówię wam. Zamiast skupiać uwagę na politycznych zagraniach - o wiele lepiej jest po prostu coś tworzyć. Do czego zachęcam.
Jya!


16 sierpnia 2018 - 20:13 (Reptile)

Ave, wieczór
Panie i panowie, koty, psy i chomiki wszelakie - właśnie trwają jakieś ostatnie poprawki przy polskiej wersji RPGMV. Większość zwrotów przetłumaczonych, czy poprawnie - to jeszcze się okaże. Przez jeszcze parę dni będę to bagno testował, chociaż tragedii nie ma. Przetłumaczone zwrote zostały zbliżone do większości wersji, a także zostały przełumaczone wszelkiego rodzaju podpowiedzi (''dymki/chmurki'', które zawierają wyjaśnienia jak się najedzie myszką na jakiekolwiek pola). Tak jestem świadomy (i uświadamiam innych), że póki co to jest pierwsze wydanie więc, nie będzie wielu rzeczy - a tłumaczenie może być w niektórych miejscach zbliżone do ''Kali chcieć, Kali mieć'' - ale jasna sprawa to się wszystko da ogarnąć i naprawić. Tak więc RPG Maker MV wersja 1.5.1, pierwsze polskie wydanie będzie dostępne już 1 września 2018!

Tyle dobrych wieści na temat bagna, może wystarczy - rok cudów trwa nadal, i nikt z redakcji nie śpieszy się by zarzucić jakimiś materiałami, zatem jak zwykle ja coś wrzucam. Autor JosephSeraph, graficzki Facesety dla RPG2000, szkice postaci, głównie bohaterow z RM2000. Nie są one skończone, ale i tak można użyć (do czego zachęca autor). Można użyć, przerobić, dorobić, pod wiadomym warunkiem - creditsy. Tyle na dzisiaj.
Jya!


15 sierpnia 2018 - 22:44 (Reptile)

Ave,
Dzień wypoczynku przed kolejnymi testami najnowszej wersji (jeszcze odrobina poprawek została kto jest zainteresowany), być może wraz z kolejnym miesiącem będziemy mieli nowego makera na stronie, ale nic nie obiecuje, bo z tym różnie bywa. Więcej relacji postaram się napisać niebawem, natomiast na dzisiaj wrzucam kolejny pak zasobów do pobrania. Tym razem są to systemy dla RPG MAKER 2000, systemy okna od Crixus'a. Autor wzorował okienka na różnych stylach z innych gier, takich jak np. Zelda, Dragon Ball czy Puyo Puyo Box. Zapraszam do pobrania!
Jya!


14 sierpnia 2018 - 19:58 (Reptile)

Ave,
Niestety dzisiaj jestem nieco wykończony poprzez sprawdzanie błędów jak i pogodę o(_ _o), nie zabieram się absolutnie za teksty. Na chwili takie jak ta, wrzucam po prostu zestw grafik - Azure Cosmos VX Transitions - autorem grafik jest Mitchi, lub Mitchi.exe jak kto woli. Pak zasobów to przejścia walki (Battle Start), więc nowość możecie znaleźć w odpowiednim dziale. Trzeba przyznać, że umiejętność przepowiadania przyszłości w tego typu sytuacjach jest bardzo przydatną rzeczą (((-`)'
Jya!


13 sierpnia 2018 - 22:59 (Reptile)

Wieczór,
Prawie bym zaspał z dzisiejszym newsem. Miałem cichą nadzieję, że ktoś inny z redakcji coś zaserwuje, ale niestety nie wyszło. Zatem wrzucam ponownie grafiki od JosephSerapha. Lacrimosa Resonate - Monster Pack jest to paczka battlersów dla RPGXP/RPGVX/RPGVXAce/RPGMV (i w zasadzie nic nie stoi na drodze by wykorzystać zasoby w jakimś innym silniku). Historia z tymi przeciwnikami jest taka, że ci przeciwnicy powstali na specjalne zlecenie użytkowników: Lacrimosa oraz Resonate. Jednak autor oczywiście chce się z innymi też podzielić, i kto chce ten może zasoby użyć w swoim projekcie (jak zwykle: komercyjny, czy też i nie) - pod drobnym warunkiem: creditsy, które są zawsze mile widziane. Zapraszam do działu RPGXP > Battlers > Lacrimosa Resonate - Monster Pack
Jya!


12 sierpnia 2018 - 23:07 (Reptile)

Wieczór,
Udało się jeszcze dopaść stanowisko przed zamknięciem doby. Aby się nie rozpisywać za bardzo, to wrzucam kolejny pak od JosephSerapha - są to twarze bohaterów z RPGXP (aczkolwiek przypominający te postacie), w paczce można znaleźć tradycyjne facesety jak i portrety które należy użyć w formie obrazka (pictures), a także kilka przeciwników (monster) do użycia podczas walki. Zasoby można znaleźć w RPGME > Facesets > Lightning Stream 1 - 2k
Jya!


11 sierpnia 2018 - 15:42 (Reptile)

Ave,
Paczuszka grafik od JosephSeraph, w zasadzie to są te same graficzki co parę dni wstecz, ale nieco poprawione dla RPGVXAce. Inna rozdzielczość, kanał alpha i inne bajery. Za wiele nie ma co pisać, pobierać, używać! Dział RPGVXAce > Animations > Josephseraph Basic animations VXA
Jya!


10 sierpnia 2018 - 12:22 (Reptile)

Ohayoo,
Dość ostro walczymy... walczę znaczy się z działem archiwum jak widać. Kolejny miesiąc został przepisany, rok 2003 - styczeń, w którym zostało nabite aż ponad 50 newsów. Wynik dość ładny, no ale tak to wygląda jak jest kilka osób w redakcji, które coś robią... Tak obiecuję w newsach, ale się wkońcu zabiorę za ten dział redakcja i zostanie garstka osób. Chłopaki (i dziewczyno) wstyd normalnie! Ruszcie się! Zostawcie te facebooki, odstawcie media społecznościowe, oderwijcie się od rzeczywistości i zacznicie ponownie coś robić w kierunku twórczości. Szkoda otępiać umysłu... Prognoza na dzisiaj; pewnie będę jeszcze wieczorem jakby ktoś chciał porozmawiać o makerze, swoich projektach, albo o jakiś wskazówkach - to zapraszam na czat. Dostępny będę późnym wieczorem, a od poniedziałku rozpoczniemy masowe poprawianie błędów przy polskiej wersji RPGMV, którą mam nadzieję niebawem wrzucić.
Jya!


9 sierpnia 2018 - 07:40 (Reptile)

Ohayoo,
Powrót do zasobów graficznych chociaż na ten jeden dzień, gdyż nie mam zbytnio czasu na zabawę z tekstem (do której z pewnością powrócę już jutro). Na chwilę obecną wrzucam świetny pak zasobów animacji walki dla RPGME, którego autorem jest Joseph JosephSeraph. Paczka zawiera podstawowe czary takie jak woda, ogień, jakieś błyski lecznicze itp., oczywiście nie zabraknie tradycyjnego cięcia mieczem. Zasoby można wykorzystać w zwyczajnych projektach, jak i tych komercyjnych (kto takie planuje). Warunek jeden - pamiętajcie o creditsach. Nowości można pobrać oczywiście z odpowiedniego działu - zasoby > RPGME > Battle > JosephSeraph Basic Animations rm2k3
Jya!


8 sierpnia 2018 - 12:57 (Reptile)

Ave,
Kolejny miesiąc został przepisany - 2002: Grudzień - i tym sposobem cały rok 2002 został umieszczony w nowej tabeli. Trudna robota raczej nie jest, ale nieco czasochłonna. Jednak ktoś ją musi wykonać, a z tego co pamiętam to od zawsze tego typu robotą byłem zawalany. Chociaż, już widzę po roku 2002, że nie o taki efekt mi chodziło. Ktoś posiada jakieś pomysły, kreacje, jakby można było ten dział zmodyfikować, przerobić? Pomysły możecie spokojnie słać na maila (kto potrafi), albo możecie się podzielić pomysłami na czacie. Każda wizja mile widziana - byle by była sensowna, i nie za ciężka do wykonania (((_^)''
Jya!


7 sierpnia 2018 - 11:22 (Reptile)

Ohayoo,
Przepisywanie newsów archiwalnych, ciąg dalszy. . . Jakoś to zaczyna wyglądać w tej tabelce, ale coś nie za bardzo mi się zaczyna to widzić. Przepisać archiwum i tak muszę, więc na chwilę obecną będę je przepisywać, jak skończe cały rok 2003, to wtenczas zadecydujemy co z tym dalej robić, i jak to wypadnie. Na teraz kolejny miesiąc został dodany/przepisany - 2002: Listopad.
Jya!


6 sierpnia 2018 - 10:30 (Reptile)

Ohayoo,
Pomimo strasznie napiętego grafiku, trzeba zacisnąć co trzeba i ruszyć się do roboty. Jak to mawiają: Improvise. Adapt. Overcome., tak więce dzisiaj wiadomość z rana. Papranina z plikami tekstowymi w dziale archiwum ciąg dalszy, kolejny miesiąc został dostosowany do obecnego wyglądu. Październik 2002, wylądował do tabelki wraz z drobnym opisem. Teraz pora na kolejne miesiące... albo inne materiały graficzne.
Jya!


5 sierpnia 2018 - 18:50 (Reptile)

Wieczór
Dzisiejszy dzień poszedł całkowicie nie tak jak powinien. Wszystkie plany oczywiście poszły w zapomnienie, a obwiniać można jak zwykle tylko rodzinę (z którą wychodzi się ponoć najlepiej na zdjęciach (((-=) ). Nie wyspany, zmęczony, wkurzony, a pogoda całkowicie nie pomaga w tym całym bagnie.

Tyle dobrego, że Almost no ruby uporał się ze swoimi problemami, dostał się do dysku, gdzie ma wszystkie tajne materiały, więc postanowił się podzielić z wami tabliczkami od Ryu (White Patisserie) do RPGVX/RPGVXAce. Tabliczki są w formacie Charactersów jak i Tilesetów, więc wrzuciłem do jednego działu - RPGVX > Characters > Signs Ryu White Patisserie. Udanego transferu.
Jya!


4 sierpnia 2018 - 18:00 (Reptile)

Wieczór
Przez najbliższe dni postaram się nieco poeksperymentować z działem archiwum. Zamysł jest taki, aby wszystkie wiadomości z tamtych lat, przepisać do nowego formatu, by mogły się dostosowywać do obecnego (jak i przyszłych) wyglądów strony, a nie jak to ma miejsce w obecnej sytuacji, że żyją własnym życiem (((_^)''. Lata jak i miesiące będę wrzucał do tabelki z drobnym opisem/podsumowaniem co było najważniejszego w danym miesiącu. Zobaczymy jak to wypadnie (jak dokończe rok 2002), czy taka forma będzie ok i czy zostanie czy też i nie. Póki co na chwilę obecną przepisałem wrzesień 2002, przepisywanie trochę było. Oczywiście materiały też postaram się jakoś wrzucać.
Jya!


3 sierpnia 2018 - 19:51 (Reptile)

Wieczór
Pawie dzisiaj zaspałem z newsem, ale udało się. Bardziej niżeli materiały, ważne było spotkanie na czacie, za pomocą udało się ustalić za pomocą kilka osób - jakie można drobne modyfikacje na stronie dodać. Plan na ten miesiąc, zrealizować jedno zadanie - dodać opcję wyszukiwania. Pewnie trochę czasu mi to zajmie zanim wprowadzę (i przetestuje). Z pewnością do działu gry taka opcja zostanie wprowadzona, natomiast fajnie by było jakby mi się udało jeszcze na stronie głównej wygenerować tego typu paseczek, ale z tym to już może być gorzej więc nie obiecuje zawczasu, a jako niebawem będę miał nieco wolnego czasu - to w ruch pójdą ponownie beta testy i poprawki bagna.

Jednak na chwilę obecną musicie się pocieszyć drobnymi graficzkami od JosephSeraph, który jest autorem zestawu ikonek w formacie 96x96, 128x128, oraz tradycyjnym dla RPGVXAce 24x24. Ale jako, że więcej jest ikonek pojedynczych, to zaliczyłem paczuszkę do materiałów z RPGXP. Nowość zatem w zasobach RPGXP > Ikonki > Border Icons JosephSeraph.
Jya!


2 sierpnia 2018 - 22:10 (Reptile)

Ave, wieczór
Nareszcie udało się nieco zmobilizować do napisania odrobiny tekstu. Trwało to dość trochę, ale hej - zawsze do przodu małymi krokami. Dzięki temu nowa gra wylądowała na stronie! Jest to nowa kreacja Zombika - Lovro i Vesna, projekt wykonany w tradycyjnym RPGME. Gatunek - przygodówka/horror, z własnymi oryginalnymi graficzkami, które mogą się kojarzyć nieco z Undertale nawet. Dla osób -nie lubiących- tego typu gry bo: nie wiedzą co mają robić, autor przygotował plik tekstowy z solucją. Przejście nie powinno stanowić większego problemu. Pobierać, rozpakowywać no i grać! Korzystajcie z ostatniego miesiąca wakacji.
Jya!


1 sierpnia 2018 - 23:00 (Reptile)

Ave,
Jasna sprawa, że to jeszcze nie koniec z materiałami na stronie. Trzeba przyznać, że jest lipnie, ale jeszcze dajemy radę. Ciekawe czy do końca roku się uda dobić. Kolejny krótki wpis na dzisiejszy wieczór - nowy zestaw ikonek można znaleźć dla RPGXP, zasoby > RPGXP > Icons > Swifts - Pixel icons, to tak na szybko. A no i wiadomo, starsze aktualizacje poszły do archiwum.
Jya!




Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024