...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Kompendium

Kompendium

Nowy dział, w którym (mamy nadzieję) wrzucimy wszystkie (jak nie większość) trików, podpowiedzi, sugestii, porad, kursów, artykułów, tekstów (nazywajcie to jak chcecie) odnośnie każdej - i mamy tutaj na myśli KAŻDEJ dziedziny, która się przyda podczas tworzenia projektów. Można powiedzieć, że tutaj będzie MEGA KURS odnośnie wszystkich makerów i tworzenia gier. Na szybko, znajdziecie tutaj proste porady od absurdalnych propozycji jak np. poprawnie wymyślić nazwę dla swojego projektu, jak poprawnie zbudować fabułę, jak stworzyć ekran tytułowy, bohaterów, czy przeciwników, aż po całkiem poważne problemy w własnych grach, jak np. mapa, świat, grafika, czy dźwięk.

Póki co, na chwilę obecną ten dział będzie biednie wyglądać, ale z czasem zostanie nieźle rozbudowany, a do tego przydadzą się konkretne osoby.




Wstęp
Zagadnienia wstępne...
KOMPENDIUM - o co chodzi? ogólny zarys i wstęp do działu.

RPG Maker
Zagadnienia dotyczące programu.
Czym jest RPG Maker? (Co to jest, do czego służy?)
Różnice między wersjami - porównanie programów (w budowie)
RPG Maker - interface programu
Gra testowa
Zarządzanie zasobami - nowe materiały (Import i Export)
Stawianie map (rysowanie map, nowa mapa, nowy obszar (aren))
Stawianie zdarzeń
Podstawowe polecenia zdarzenia
Przełączniki oraz przełączniki własne (zdarzeniowe) - pierwsze problemy młodego makerowca.
Zmienne w zdarzeniu.
Warunki, oraz ich rodzaje w zdarzeniu.
Zaglądamy do RGSS Playera.
Eksport gry

Tworzenie
Zagadnienia dotyczące tworzenia świata
  • Zagadnienia twórcze
    Konwencja i konsekwencja - K2
    Logika w grach
    Klimat gry, część 1: świat gry
    Planowanie gier komputerowych
    Jak stworzyć AUDIO RPG

  • Zagadnienia techniczne
    Idziemy na zakupy, czyli o sklepach, sklepikarzach i handlu ogólnie